Recepční / Office assistent do marketingové agentury
Pořád hledají
Cheil Germany GmbH, organizační složka
V parku 2308/8, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá), Slovenština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa
O pozici
Chceš nastartovat kariéru v moderní kreativní agentuře a být první osobou, se kterou se u nás lidé potkají? Baví tě organizace, komunikace a pestrá práce, kde žádný den není stejný? Pak hledáme právě tebe!
Do našeho Corporate týmu hledáme posilu na pozici Office asistent(ka), která se stane důležitou součástí každodenního chodu kanceláře a bude oporou pro kolegy napříč firmou.
Jak to u nás funguje?
Tato role je klíčová pro hladký chod recepce a celé kanceláře, proto je práce založená na osobní přítomnosti v office od pondělí do pátku v čase 8:00–17:00 nebo 9:00–18:00 (včetně pauzy na oběd). Na oplátku tě čeká příjemné moderní prostředí, přátelský tým a atmosféra, kde se budeš cítit dobře.
Co budeš mít na starosti?
- Zajištění chodu recepce a péče o kancelář (kuchyňky, open space, zasedačky, sklad)
- Vítání návštěv a starost o zasedací místnosti
- Zpracování pošty, komunikace s kurýry a vyřizování telefonátů
- Komunikace se správou budovy a externími dodavateli
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- Podpora při organizaci služebních cest (letenky, hotely, pojištění)
- Zpracování objednávek a faktur
- Spolupráce s HR při onboardingu, offboardingu a firemních akcích
- Administrativní podpora vedení a jednotlivých týmů
- Spolupráce s kolegy z Finance a IT
- Různorodé ad hoc úkoly
Koho hledáme?
- Zkušenost na podobné pozici je výhodou, ale rádi dáme šanci i šikovným absolventům
- Angličtinu na komunikativní až pokročilé úrovni (denní kontakt se zahraničními kolegy)
- Češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Příjemné a profesionální vystupování
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
- Spolehlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti
Co ti nabízíme?
- Stabilní práci v globální kreativní agentuře s přátelskou atmosférou
- Ideální start kariéry a možnost dalšího profesního růstu
- Moderní kanceláře v business centru The Park (hned u metra Chodov)
- Mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené + 4 refresh days
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na Multisport kartu
- Podporu ve vzdělávání a rozvoji
- Firemní slevy na Samsung produkty
- Pololetní bonusy dle výsledků společnosti
- Fajn kolektiv a prostředí, kde se prostě dobře pracuje
Zaujala tě tato pozice?
Pošli nám své strukturované CV v angličtině a přijď se stát součástí týmu, kde tvoje práce bude vidět a mít smysl.
Těšíme se na tebe!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.