banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční / Office assistent do marketingové agentury

Pořád hledají

Cheil Germany GmbH, organizační složka

V parku 2308/8, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá), Slovenština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa


O pozici

Chceš nastartovat kariéru v moderní kreativní agentuře a být první osobou, se kterou se u nás lidé potkají? Baví tě organizace, komunikace a pestrá práce, kde žádný den není stejný? Pak hledáme právě tebe!

Do našeho Corporate týmu hledáme posilu na pozici Office asistent(ka), která se stane důležitou součástí každodenního chodu kanceláře a bude oporou pro kolegy napříč firmou.

Jak to u nás funguje?
Tato role je klíčová pro hladký chod recepce a celé kanceláře, proto je práce založená na osobní přítomnosti v office od pondělí do pátku v čase 8:00–17:00 nebo 9:00–18:00 (včetně pauzy na oběd). Na oplátku tě čeká příjemné moderní prostředí, přátelský tým a atmosféra, kde se budeš cítit dobře.


Co budeš mít na starosti?

  • Zajištění chodu recepce a péče o kancelář (kuchyňky, open space, zasedačky, sklad)
  • Vítání návštěv a starost o zasedací místnosti
  • Zpracování pošty, komunikace s kurýry a vyřizování telefonátů
  • Komunikace se správou budovy a externími dodavateli
  • Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
  • Podpora při organizaci služebních cest (letenky, hotely, pojištění)
  • Zpracování objednávek a faktur
  • Spolupráce s HR při onboardingu, offboardingu a firemních akcích
  • Administrativní podpora vedení a jednotlivých týmů
  • Spolupráce s kolegy z Finance a IT
  • Různorodé ad hoc úkoly


Koho hledáme?

  • Zkušenost na podobné pozici je výhodou, ale rádi dáme šanci i šikovným absolventům
  • Angličtinu na komunikativní až pokročilé úrovni (denní kontakt se zahraničními kolegy)
  • Češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
  • Spolehlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti


Co ti nabízíme?

  • Stabilní práci v globální kreativní agentuře s přátelskou atmosférou
  • Ideální start kariéry a možnost dalšího profesního růstu
  • Moderní kanceláře v business centru The Park (hned u metra Chodov)
  • Mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené + 4 refresh days
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Podporu ve vzdělávání a rozvoji
  • Firemní slevy na Samsung produkty
  • Pololetní bonusy dle výsledků společnosti
  • Fajn kolektiv a prostředí, kde se prostě dobře pracuje


Zaujala tě tato pozice?
Pošli nám své strukturované CV v angličtině a přijď se stát součástí týmu, kde tvoje práce bude vidět a mít smysl.
Těšíme se na tebe!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.