banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka vedení společnosti

Pořád hledají

1CSC a.s.

Vlastimila Pecha 1276/5, Brno-Černovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod


O pozici

Máte již zkušenosti s asistentskou pozicí CEO, majitele firmy nebo vedení společnosti?
Hledáte stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspektivou?
Pracujete pečlivě, umíte si dobře zorganizovat práci a je na Vás spolehnutí?

Odpověděli jste na předchozí otázky kladně?

Pak hledáme možná právě Vás. Pošlete nám svůj životopis a my se s Vámi rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.

Na starosti u nás budete mít:

  • Vedení sekretariátu a agendy ředitele společnosti.
  • Organizace schůzek, porad a školení.
  • Komunikace s obchodními partnery, zaměstnanci.
  • Administrativní činnosti:

- Objednávky, faktury, správa dat v interním systému.
- Správa firemní pošty a datových schránek společností.
- Schvalování faktur v rámci sekretariátu.
- Zpracování a kontrola dat, jejich správa a ukládání do interních systému a serverů.
- Příprava smluvních dokumentů, jejich správa včetně ukládání do příslušných složek.
- Spolupráce s ostatními odděleními a firmami v holdingu.
- Vedení pokladny.
- Správa pojistných smluv a pojistných událostí.
- Správa firemních vozidel.
- Přesah do financí, práva a vedení lidí

Očekáváme od Vás:

  • Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky.
  • VŠ vzdělání (min. titul Bc.), ekonomické nebo právní zaměření výhodou.
  • Výborné organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost, orientace na detail.
  • Příjemné a pozitivní vystupování.
  • Velmi dobrá znalost systému MS office 365 včetně Excelu, Wordu, Teams, Powerpoint, Power BI výhodou.
  • Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou.
  • Časová flexibilita při plnění úkolů.
  • Logické uvažování.
  • Ochota učit se novým věcem, kreativita.
  • Aktivní řidič sk.„B“.

A za to Vám nabídneme:

  • Perspektivní práci v inspirativním prostředí a zázemím stabilní a rostoucí společnosti.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Služební telefon a notebook.
  • 23 dní dovolené, příspěvek na stravování.
  • Multisport kartu, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.
  • nástup možný ihned.
  • místo výkonu práce Brno - Slatina.

Těšíme se na Vaše odpovědi.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.