Asistent/ka vedení společnosti
Pořád hledají
1CSC a.s.
Vlastimila Pecha 1276/5, Brno-Černovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod
O pozici
Máte již zkušenosti s asistentskou pozicí CEO, majitele firmy nebo vedení společnosti?
Hledáte stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspektivou?
Pracujete pečlivě, umíte si dobře zorganizovat práci a je na Vás spolehnutí?
Odpověděli jste na předchozí otázky kladně?
Pak hledáme možná právě Vás. Pošlete nám svůj životopis a my se s Vámi rádi setkáme a podrobně projednáme vzájemná očekávání.
Na starosti u nás budete mít:
- Vedení sekretariátu a agendy ředitele společnosti.
- Organizace schůzek, porad a školení.
- Komunikace s obchodními partnery, zaměstnanci.
- Administrativní činnosti:
- Objednávky, faktury, správa dat v interním systému.
- Správa firemní pošty a datových schránek společností.
- Schvalování faktur v rámci sekretariátu.
- Zpracování a kontrola dat, jejich správa a ukládání do interních systému a serverů.
- Příprava smluvních dokumentů, jejich správa včetně ukládání do příslušných složek.
- Spolupráce s ostatními odděleními a firmami v holdingu.
- Vedení pokladny.
- Správa pojistných smluv a pojistných událostí.
- Správa firemních vozidel.
- Přesah do financí, práva a vedení lidí
Očekáváme od Vás:
- Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky.
- VŠ vzdělání (min. titul Bc.), ekonomické nebo právní zaměření výhodou.
- Výborné organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost, orientace na detail.
- Příjemné a pozitivní vystupování.
- Velmi dobrá znalost systému MS office 365 včetně Excelu, Wordu, Teams, Powerpoint, Power BI výhodou.
- Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou.
- Časová flexibilita při plnění úkolů.
- Logické uvažování.
- Ochota učit se novým věcem, kreativita.
- Aktivní řidič sk.„B“.
A za to Vám nabídneme:
- Perspektivní práci v inspirativním prostředí a zázemím stabilní a rostoucí společnosti.
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Pružnou pracovní dobu.
- Služební telefon a notebook.
- 23 dní dovolené, příspěvek na stravování.
- Multisport kartu, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.
- nástup možný ihned.
- místo výkonu práce Brno - Slatina.
Těšíme se na Vaše odpovědi.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.