banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR specialista pro Czech Airlines Handling

Pořád hledají

Letiště Praha, a. s.

K letišti 1040/10, Praha-Ruzyně

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Personalistika a HR


O pozici

Staň se součástí našeho HR u Czech Airlines Handling. Rozšiřujeme náš tým a rádi přivítáme novou kolegyni/kolegu :)

Jako naše nová kolegyně/kolega budete zajišťovat:

  • správu benefitů - zodpovědnost za správu, administraci a také koordinaci s mateřskou společností
  • vedení spolupráce s externími partnery - zastřešení agendy s agenturami práce a zajištění spolupráce se školami
  • aktualizaci pracovně právních dokumentů a HR vnitřních předpisů v návaznosti na platnou legislativu a potřebu společnosti ve spolupráci s podnikovými právníky
  • vedení a implementaci dalších nových HR projektů
  • správu a aktualizaci informací pro zaměstnance na intranetu za HR
  • výpomoc s náborovými aktivitami v době hlavní sezóny

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenost v interním HR světě - v soukromém sektoru (min.5 let)
  • komunikační dovednosti pro zajištění efektivní spolupráce s externími partnery i s kolegy
  • orientaci v zákoníku práce a v potřebné legislativě (při ukončování pracovních poměrů, příprava vytýkacích dopisů apod.)
  • samostatnost, organizovanost a schopnost zvládat potřebné množství administrativy
  • znalost práce na PC MS Office - zejména Excel, Power Point, Word - praktické využití k přípravě tabulek, grafů a prezentací
  • sledovat nové trendy v HR

Na co se můžete těšit?

  • na úžasnou atmosféru a práci v zajímavém prostředí mezinárodního letiště
  • možnost ovlivnit HR procesy a přispět k rozvoji společnosti
  • máme pružnou pracovní dobu a 5 týdnů dovolené
  • dostáváme příspěvek na oběd formou stravenkového paušálu
  • přispíváme na penzijní připojištění, také na parkování v blízkosti kanceláře
  • a máme další benefity jako jsou: masáže, zaměstnanecké letenky, možnost MultiSport karty, slevy v letištních obchodech a také u vybraných partnerů

Přihlásit se můžete zasláním životopisu a motivačního dopisu.

Nástup je možný dle dohody, ale čím dříve tím lépe :)

Pozice je vhodná pro ženy i muže všech věkových skupin. Základním kamenem je pro nás přístup k práci a lidem. Naplňování svěřené práce je v souladu s našimi etickými principy a hodnotami, kterými jsou: bezpečnost, orientace na zákazníka, konkurenceschopnost, odpovědnost a transparentnost

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.