HR specialista pro Czech Airlines Handling
Pořád hledají
Letiště Praha, a. s.
K letišti 1040/10, Praha-Ruzyně
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Personalistika a HR
O pozici
Staň se součástí našeho HR u Czech Airlines Handling. Rozšiřujeme náš tým a rádi přivítáme novou kolegyni/kolegu :)
Jako naše nová kolegyně/kolega budete zajišťovat:
- správu benefitů - zodpovědnost za správu, administraci a také koordinaci s mateřskou společností
- vedení spolupráce s externími partnery - zastřešení agendy s agenturami práce a zajištění spolupráce se školami
- aktualizaci pracovně právních dokumentů a HR vnitřních předpisů v návaznosti na platnou legislativu a potřebu společnosti ve spolupráci s podnikovými právníky
- vedení a implementaci dalších nových HR projektů
- správu a aktualizaci informací pro zaměstnance na intranetu za HR
- výpomoc s náborovými aktivitami v době hlavní sezóny
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- min. SŠ vzdělání
- zkušenost v interním HR světě - v soukromém sektoru (min.5 let)
- komunikační dovednosti pro zajištění efektivní spolupráce s externími partnery i s kolegy
- orientaci v zákoníku práce a v potřebné legislativě (při ukončování pracovních poměrů, příprava vytýkacích dopisů apod.)
- samostatnost, organizovanost a schopnost zvládat potřebné množství administrativy
- znalost práce na PC MS Office - zejména Excel, Power Point, Word - praktické využití k přípravě tabulek, grafů a prezentací
- sledovat nové trendy v HR
Na co se můžete těšit?
- na úžasnou atmosféru a práci v zajímavém prostředí mezinárodního letiště
- možnost ovlivnit HR procesy a přispět k rozvoji společnosti
- máme pružnou pracovní dobu a 5 týdnů dovolené
- dostáváme příspěvek na oběd formou stravenkového paušálu
- přispíváme na penzijní připojištění, také na parkování v blízkosti kanceláře
- a máme další benefity jako jsou: masáže, zaměstnanecké letenky, možnost MultiSport karty, slevy v letištních obchodech a také u vybraných partnerů
Přihlásit se můžete zasláním životopisu a motivačního dopisu.
Nástup je možný dle dohody, ale čím dříve tím lépe :)
Pozice je vhodná pro ženy i muže všech věkových skupin. Základním kamenem je pro nás přístup k práci a lidem. Naplňování svěřené práce je v souladu s našimi etickými principy a hodnotami, kterými jsou: bezpečnost, orientace na zákazníka, konkurenceschopnost, odpovědnost a transparentnost
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.