banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista podpory provozu/Operations Support Specialist

Méně než 2 týdny

Authentica, s.r.o.

  • Syrovice 688

  • Vídeňská 102/113, Brno-Dolní Heršpice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

36 000 - 43 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování


O pozici

Do našeho logistického centra v Syrovicích hledáme nového kolegu/kolegyni, který(á) zajistí hladký tok informací, podpoří provoz a stane se klíčovým spojovacím článkem mezi skladem a administrativou.

Baví Tě administrativa, ale nechceš sedět jen u počítače? Umíš si srovnat data, ale zároveň komunikovat napříč odděleními? Pak hledáme právě Tebe!

Co bude Tvoje hlavní náplň práce?

  • Administrativní podpora denního chodu skladu – objednávky, doklady, data v systému.
  • Koordinace komunikace mezi skladem, zákaznickým servisem a account týmem.
  • Příprava podkladů a reportů pro vedení (KPI, výkonnost, kapacita).
  • Řešení operativních problémů v provozu a podpora vedoucích směn.
  • Spolupráce na optimalizaci procesů a jejich zavádění do praxe.
  • Podpora při zaučování nových pracovníků v základních procesech.

Co od Tebe potřebujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání – ideálně v oblasti logistiky, administrativy, obchodu nebo příbuzných oborů.
  • Zkušenost s administrativní podporou v provozním/logistickém prostředí výhodou, ale ne podmínkou.
  • Možnost pracovat ve dvousměnném provozu (ranní 6-14:15/odpolední14:15-22:30).
  • Schopnost efektivně komunikovat napříč týmy (sklad, zákaznický servis, account management).
  • Znalost práce s PC – zejména Excel (tvorba tabulek, funkce, práce s daty), znalost ERP systému výhodou.
  • Organizační schopnosti a schopnost samostatně řešit operativní problémy.
  • Pečlivost, důslednost a smysl pro detail – práce s daty a dokumenty.
  • Ochota učit se novým věcem a podílet se na zlepšování procesů.
  • Týmový duch a pozitivní přístup.
  • Angličtina na úrovni B1-B2 – používána jak v osobní komunikaci, tak při práci.

Co u nás získáš?

  • Motivující mzdové ohodnocení s ohledem na Tvůj individuální pracovní výkon.
  • Mzdu k 12. dni v měsíci.
  • 25 dní dovolené
  • Firemní autobus ZDARMA z Brna a okolí až ke skladu a zpět.
  • Káva, čaj a automat plný dobrot!
  • Drobné občerstvení formou firemních snídání jednou týdně!
  • Stravenkový paušál a příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
  • Multisport karta – a pokud Ti po šichtě ještě zbyde energie, klidně si skoč do fitka, bazénu nebo na masáž. 🏋️
  • Kariérní růst – u nás můžeš jít výš (i napříč firmou).
  • Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.
  • Hudba ve skladu, která Ti zvedne náladu i výkon – žádné ticho jako v knihovně!

Zaujala Tě naše nabídka? Neváhej a kontaktuj nás – rádi Tě přivítáme v týmu!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.