Specialista podpory provozu/Operations Support Specialist
Méně než 2 týdny
Authentica, s.r.o.
Syrovice 688
Vídeňská 102/113, Brno-Dolní Heršpice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
36 000 - 43 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování
O pozici
Do našeho logistického centra v Syrovicích hledáme nového kolegu/kolegyni, který(á) zajistí hladký tok informací, podpoří provoz a stane se klíčovým spojovacím článkem mezi skladem a administrativou.
Baví Tě administrativa, ale nechceš sedět jen u počítače? Umíš si srovnat data, ale zároveň komunikovat napříč odděleními? Pak hledáme právě Tebe!
Co bude Tvoje hlavní náplň práce?
- Administrativní podpora denního chodu skladu – objednávky, doklady, data v systému.
- Koordinace komunikace mezi skladem, zákaznickým servisem a account týmem.
- Příprava podkladů a reportů pro vedení (KPI, výkonnost, kapacita).
- Řešení operativních problémů v provozu a podpora vedoucích směn.
- Spolupráce na optimalizaci procesů a jejich zavádění do praxe.
- Podpora při zaučování nových pracovníků v základních procesech.
Co od Tebe potřebujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání – ideálně v oblasti logistiky, administrativy, obchodu nebo příbuzných oborů.
- Zkušenost s administrativní podporou v provozním/logistickém prostředí výhodou, ale ne podmínkou.
- Možnost pracovat ve dvousměnném provozu (ranní 6-14:15/odpolední14:15-22:30).
- Schopnost efektivně komunikovat napříč týmy (sklad, zákaznický servis, account management).
- Znalost práce s PC – zejména Excel (tvorba tabulek, funkce, práce s daty), znalost ERP systému výhodou.
- Organizační schopnosti a schopnost samostatně řešit operativní problémy.
- Pečlivost, důslednost a smysl pro detail – práce s daty a dokumenty.
- Ochota učit se novým věcem a podílet se na zlepšování procesů.
- Týmový duch a pozitivní přístup.
- Angličtina na úrovni B1-B2 – používána jak v osobní komunikaci, tak při práci.
Co u nás získáš?
- Motivující mzdové ohodnocení s ohledem na Tvůj individuální pracovní výkon.
- Mzdu k 12. dni v měsíci.
- 25 dní dovolené
- Firemní autobus ZDARMA z Brna a okolí až ke skladu a zpět.
- Káva, čaj a automat plný dobrot!
- Drobné občerstvení formou firemních snídání jednou týdně!
- Stravenkový paušál a příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
- Multisport karta – a pokud Ti po šichtě ještě zbyde energie, klidně si skoč do fitka, bazénu nebo na masáž. 🏋️
- Kariérní růst – u nás můžeš jít výš (i napříč firmou).
- Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.
- Hudba ve skladu, která Ti zvedne náladu i výkon – žádné ticho jako v knihovně!
Zaujala Tě naše nabídka? Neváhej a kontaktuj nás – rádi Tě přivítáme v týmu!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.