Specialista Back-office
Méně než týden
INTELEK LTD, organizační složka
Ericha Roučky 1291/4, Brno-Černovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa
O pozici
Specialista Back-office
Přidejte se k jednomu z největších dodavatelů síťových a telekomunikačních technologií v České republice – společnosti Intelek LTD. Staňte se součástí týmu, který dodává špičkové produkty, jako je strukturovaná kabeláž SOLARIX a špičková zabezpečovací zařízení iGet. Na českém trhu jsme již 32 let a rosteme obratem rychleji než v lidech.
Novému kolegovi nabízíme práci ve velmi dynamickém a rychlém prostředí. Pokud máte rádi změny a jste připraveni na nový kariérní krok - přidejte se k nám! Zaučí vás Kačka, která procesy a práci na administrativě zvládá levou zadní... 😊
Hledáme šikovného Back-office specialistu pro Intelek LTD! Hledáme právě vás?
Jak si tě představujeme:
- máte SŠ/VŠ vzdělání
- zodpovědnost a stresová odolnost je vaší silnou stránkou
- jste přátelští a ochotní vždy pomoci
- jste organizovaní a schopni prioritizovat
- umíte se samostatně rozhodovat na základě selského rozumu
- jste pečliví, dotahujete věci do konce a jste i flexibilní
- angličtina na úrovni B2 (komunikace s našimi polskými kolegy)
Výhodou bude:
- praxe v oblasti Back-office na obdobné pozici
- uživatelská znalost ERP Helios Nephrite, Lotus Notes
Co bude tvojí náplní práce:
- pravidelná administrativní podpora vedení společnosti
- příprava podkladů pro jednání, organizace a plánování kalendáře, tvorba zápisů z jednání a pracovních i právních porad
- příprava a správa dodavatelských a obchodních smluv a firemní dokumentace
- evidence zaměstnaneckých karet, klíčů a plných mocí
- správa firemních aut (pojištění, servis atd.)
- zajišťování občerstvení, ubytování a dopravy při různých příležitostech
- spolupráce v týmu Back-office ( 1 kolega) a s dalšími týmy v rámci společnosti
Co ti můžeme nabídnout:
- motivující mzdové ohodnocení
- kvartální odměny + roční mimořádná odměna
- příspěvek na stravné - stravenkový paušál
- 25 dní dovolené + 3 dny sick days
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity - MultiSport karta
- zázemí zavedené společnosti
- práci v malém týmu, kde si kolegové pomáhají
- prostor pro uplatnění vlastních nápadů, odborný i kariérní růst
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.