Specialista na komunikaci s VIP zákazníky
Méně než 2 týdny
PPL CZ s.r.o.
Dolní novosadská 335/94, Olomouc-Nemilany
Nákupní 389/3, Praha-Štěrboholy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis
O pozici
Pokud jsou spokojení zákazníci, jsme spokojení i my. Pokud máš silnou orientaci na zákazníka, zkušeností s jejich péčí a baví tě telefonická i e-mailová komunikace, přidej se do našeho týmu na zákaznickém servisu a pomoz nám postarat se o potřeby našich klíčových zákazníků.
Jak vypadá tvůj pracovní den?
- Řešíš požadavky VIP zákazníků v oblasti přepravy zásilek po e-mailu, telefonu a chatu. Po úspěšném zaškolení můžeš i z pohodlí domova.
- Empaticky nasloucháš zákazníkovi, aktivně zjišťuješ jeho potřeby a hledáš cestu, jak mu pomoci.
- Občas budeš mít na starost i zákazníky, kteří hovoří pouze anglicky.
- K tomu ti dopomůžou moderní aplikace. Support ovšem najdeš i u nadřízeného a v týmu kolegů.
- Tvá práce je vše, jenom ne rutina, komunikuješ s depy a ostatními odděleními po celé České republice.
- Máme směny od 7:00 do 15:30, od 7:45 do 16:15 hodin a od 9:30 do 18:00 hodin.
Co od tebe očekáváme?
- Máš alespoň středoškolské vzdělání a zkušenosti s péčí o zákazníka.
- Máš prozákaznický přístup – jsi vstřícný/á, klidný/á a maximálně ochotný/á.
- Jsi týmový hráč, který umí jednat s úsměvem a má pozitivní přístup k lidem i k práci.
- Skvěle se vyjadřuješ v českém jazyce a pravopis máš v malíku.
- Máš komunikativní angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni.
- Umíš komunikovat se zákazníkem a současně s tím pracovat na počítači.
- Zvládáš stresové situace, jsi proaktivní a umíš si stanovit priority.
- Poradíš si s aplikacemi MS Office.
Co ti za to nabízíme?
- Možnost profesního rozvoje u jedničky na českém trhu;
- měsíční výkonnostní bonus;
- 13. mzdu;
- pravidelné roční navýšení mzdy;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
- možnost občasné práce z domova po úspěšném zapracování;
- až 7 dní benefitního volna navíc;
- benefitní systém Pluxee;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- kurzy, školení a příspěvek na jazykové vzdělávání;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů: Alza benefit, MultiSport karta, Makro karta, Datart VIP, výhodný mobilní tarif od O2 a T-Mobile ad.
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: 1. 9. 2025 nebo dle dohody
Místo pracoviště: Praha (Nákupní 389/3, 102 00 Praha – Štěrboholy), nebo Olomouc (Dolní novosadská 335/94, 779 00 Olomouc - Nemilany)
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.