banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Pracovník sekretariátu sportovního svazu (opakované)

Dnešní

Aeroklub České republiky z.s.

U Pergamenky 1511/3, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá), Němčina (Základní), Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent, Důchodce, Na rodičovské dovolené, Student

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Služby


O pozici

Pracovní podmínky:

  • Práce na 60-100% úvazek, alespoň 3 dny v týdnu v kanceláři, zbytek homeoffice.
  • Zajímavá různorodá práce se sportovně založenými spolupracovníky.
  • Komunikace se 112 členskými organizacemi, 7500 členy, státní reprezentací, s talentovanou mládeží v leteckých sportech, s obchodními a sportovními partnery.
  • Dlouhodobá pracovní pozice – alespoň 10 let vítáno.
  • Odměna 30.000kč/měsíc.
  • Pozice vhodná i pro absolventy

Pracovní náplň:

  • Administrace datové, mailové i poštovní korespondence, částečně i v anglickém jazyce.
  • Spolupráce na přípravě, změnování a kontrole pojistných smluv AeČR.
  • Vystavování certifikátů k pojištěním.
  • Podpora vyřízení pojistných událostí.
  • Spolupráce na realizaci dotací NSA a dalších poskytovatelů na činnost svazu, reprezentaci a rozvoj talentů.
  • Vedení registru smluv a závazků.
  • Spolupráce s externí účetní firmou, zajišťování schválení faktur, plateb.
  • Administrace cestovních příkazů pro pracovníky, spolupracovníky AeČR, závodníky a reprezentanty.
  • Zajišťování cest reprezentace na závody po celém světě, pomoc s řešením vzniklých problémů.
  • Podpora zasedání statutárů, komisí, valných hromad a dalších jednání.
  • Podpora vedení evidence členských organizací, zejména příspěvků jednotlivých členských organizací AeČR, řešení nedoplatků, přeplatků.
  • Vedení a aktualizace archivu jak elektronického, tak papírového.

Předpokládané znalosti a dovednosti:

  • Základní znalosti a zkušenosti s administrativou malé firmy nebo spolku nebo chuť se to naučit
  • Znalost práce s Excel, Word, Powerpoint, zkušenost s prací v cloudu je výhodou, práce s počítačem bez další asistence nutností.
  • Základní znalost účetnictví, znalost software ABRA-FLEXI je výhodou, naučíme..
  • Znalosti nebo zkušenosti s ekonomikou spolků nebo dotacemi vítány.
  • Velkou výhodou je povědomí o leteckých sportech nebo letecké technice.
  • Základní schopnost domluvit se anglicky a dobrá schopnost písemné anglické komunikace nutností, další jazyky vítány.

Co vám můžeme nabídnout

  • Dlouhodobá stabilní pracovní pozice
  • Pozice vhodná pro absolventy
  • Benefity, které si nově vznikající sekretariát prosadí

Termín nástupu kdykoliv dle dohody.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.