Pracovník sekretariátu sportovního svazu (opakované)
Dnešní
Aeroklub České republiky z.s.
U Pergamenky 1511/3, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Němčina (Základní), Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, Důchodce, Na rodičovské dovolené, Student
Zařazené
Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Služby
O pozici
Pracovní podmínky:
- Práce na 60-100% úvazek, alespoň 3 dny v týdnu v kanceláři, zbytek homeoffice.
- Zajímavá různorodá práce se sportovně založenými spolupracovníky.
- Komunikace se 112 členskými organizacemi, 7500 členy, státní reprezentací, s talentovanou mládeží v leteckých sportech, s obchodními a sportovními partnery.
- Dlouhodobá pracovní pozice – alespoň 10 let vítáno.
- Odměna 30.000kč/měsíc.
- Pozice vhodná i pro absolventy
Pracovní náplň:
- Administrace datové, mailové i poštovní korespondence, částečně i v anglickém jazyce.
- Spolupráce na přípravě, změnování a kontrole pojistných smluv AeČR.
- Vystavování certifikátů k pojištěním.
- Podpora vyřízení pojistných událostí.
- Spolupráce na realizaci dotací NSA a dalších poskytovatelů na činnost svazu, reprezentaci a rozvoj talentů.
- Vedení registru smluv a závazků.
- Spolupráce s externí účetní firmou, zajišťování schválení faktur, plateb.
- Administrace cestovních příkazů pro pracovníky, spolupracovníky AeČR, závodníky a reprezentanty.
- Zajišťování cest reprezentace na závody po celém světě, pomoc s řešením vzniklých problémů.
- Podpora zasedání statutárů, komisí, valných hromad a dalších jednání.
- Podpora vedení evidence členských organizací, zejména příspěvků jednotlivých členských organizací AeČR, řešení nedoplatků, přeplatků.
- Vedení a aktualizace archivu jak elektronického, tak papírového.
Předpokládané znalosti a dovednosti:
- Základní znalosti a zkušenosti s administrativou malé firmy nebo spolku nebo chuť se to naučit
- Znalost práce s Excel, Word, Powerpoint, zkušenost s prací v cloudu je výhodou, práce s počítačem bez další asistence nutností.
- Základní znalost účetnictví, znalost software ABRA-FLEXI je výhodou, naučíme..
- Znalosti nebo zkušenosti s ekonomikou spolků nebo dotacemi vítány.
- Velkou výhodou je povědomí o leteckých sportech nebo letecké technice.
- Základní schopnost domluvit se anglicky a dobrá schopnost písemné anglické komunikace nutností, další jazyky vítány.
Co vám můžeme nabídnout
- Dlouhodobá stabilní pracovní pozice
- Pozice vhodná pro absolventy
- Benefity, které si nově vznikající sekretariát prosadí
Termín nástupu kdykoliv dle dohody.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.