banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Pracovník pro fakturaci fleet. zákazníků BestDrive

Dnešní

BestDrive Czech Republic s.r.o.

Objízdná 1628, Otrokovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod


O pozici

BestDrive CZ/SK vyhlašuje výběrové řízení na pozici se zaměřením na fakturaci, selfbilling a administrativní podporu v oblasti fleetových a servisních služeb.

Hledáme zodpovědného kolegu/kolegyni, který/která se bude věnovat komplexní správě fakturace, komunikaci s leasingovými společnostmi a administrativní podpoře našich franšízových poboček.

Náplň práce:

Komplexní administrativní podpora oddělení Fleet PLT SK pro společnost BestDrive Slovakia.

  • Vystavování faktur pro leasingové společnosti a selfbillingových faktur pro franšízové partnery v síti BestDrive Slovakia.
  • Zaúčtování prodejních příkazů
  • Hromadná fakturace a kontrola správných údajů
  • Správa dobropisů, komunikace se zákazníky a oprava při vrácení faktur
  • Import dokladů do externích systémů
  • Podpora franšízových partnerů při schvalování zakázek a řešení operativních požadavků
  • Telefonická komunikace se zákazníky a podpora pro providery
  • Kompletace přehledu uložených kol zákazníků u franšízových partnerů
  • Práce s interními výpočetními systémy
  • Správa přefakturační aplikace pro franšízové partnery (nastavení/testování/podpora pro FRA partnery)

Požadujeme/Očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické vzdělání výhodou)
  • Zkušenosti s fakturací a selfbillingem nebo účetnictvím (výhoda praxe z fleet/autoservisního prostředí)
  • Znalost MS Office s důrazem na Excel
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti (komunikace především se slovenskými partnery)
  • Samostatnost při řešení požadavků zákazníků
  • Logické myšlení, aktivní a pečlivý přístup
  • Ochota učit se novým věcem

Nabízíme

• zajímavou, samostatnou a různorodou práci
• zázemí velké a stabilní společnosti
• pracovní poměr na dobu neurčitou (po zapracování)
• týden dovolené navíc, stravenkový paušál, penzijní připojištění
• možnost nákupu pneu za výhodné ceny a další benefity

Nástup

Dle dohody

Pokud Vás zaujala naše nabídka, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka ODPOVEDĚT.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.