banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor osobní asistence

Končí za 13 hodin

Fosa, o.p.s.

Filipova 2013/3, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

41 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Vyšší odborné

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Služby, Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Nabízíme vám práci, která je výzvou i radostí. Hledáme kolegu na pozici Koordinátora ve službě Osobní asistence, který se nebojí zodpovědnosti, nevšedních zážitků a výzev a hromady nově získaných zkušeností. Přidejte se k nám a buďte doslova prodlouženou rukou našim klientům. Pracujeme s lidmi s mentálním, tělesným a kombinovaným postižením ve věku od 15 let a seniory. Proto se u nás potkáte s pestrou škálou lidí.

Co dělá Koordinátor Osobní asistence?

- Má své klienty, které vede a plánuje jejich průběh služby (zjišťuje aktuální sociální situaci klienta, individuálně s klientem pracuje, hodnotí individuální plány a přímou práci s klientem)

- Chodí za klienty do terénu a zaškoluje asistenty.

- Administrativa se mu nevyhne: vede osobní papírové a elektronické složky svých klientů a dokumentuje poskytování služby.

- Účastní se týmových a asistentských porad a supervizí .

Co za tuto pozici nabízíme?

- Pozici HPP, nástup možný od září 2025 na zaškolení na asistentské pozici, od ledna 2026 na koordinátorské pozici.

- Pracovní dobu od 9 do 17, z toho jedno odpoledne tzv. odpolední směnu od 14 do 22 hodin.

- Jeden víkend v měsíci tzv. proplacenou víkendovou pohotovost, kdy je na telefonu, případně v terénu.

- Řádné zaškolení a spolupráci se zkušenými kolegy, kteří rádi předávají své know-how.

- Pravidelné týmové a individuální supervize.

- Proplácené akreditované kurzy a vzdělání v oboru v rámci povinného vzdělávání.

- Možnost občasné práce z domova.

- Služební telefon a notebook.

Co od uchazeče potřebujeme?

- Splněnou kvalifikaci sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách nebo mít absolvovaný kurz Pracovníka v sociálních službách.

- Velkou výhodou je praxe v oboru, ale není nutná. Vše ukážeme, naučíme.

- Koordinační a organizační schopnosti, a aby byl príma, máme moc fajn tým.

Pokud jsme Vás navnadili, zašlete nám svůj životopis a ten, kdo přidá pár řádků, čím ho pozice Koordinátora zaujala, získá zlatého bludišťáka. :)


Těšíme se na setkání s Vámi!

Tereza Šebestová

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.