Specialista / Specialistka oceňování rizik životního pojištění
Pořád hledají
Allianz pojišťovna, a.s.
Ke Štvanici 656/3, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Pojišťovnictví, Zdravotnictví a sociální péče
O pozici
Do našeho týmu Oceňování rizik životního pojištění a hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/která bude vyhodnocovat pojistná rizika sjednávaných smluv životního pojištění a pracovat s daty a dokumenty v interních systémech.
Pokud máte zájem stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady a schopnosti, a zajímá Vás rozmanitá právní oblast související s pojištěním, jste ten / ta, koho hledáme.
Co bude náplní Vaší práce?
- Posuzovat rizika jako expert – budete analyzovat zdravotní, finanční a subjektivní rizika u nových i stávajících klientů a hledat optimální řešení.
- Konzultovat s odborníky – v případě potřeby budete spolupracovat se smluvním lékařem, obchodní službou a dalšími specialisty.
- Pracovat s daty a dokumenty – zajišťovat, vyhodnocovat a zpracovávat lékařské zprávy a další důležité podklady.
- Podporovat obchodní tým – poskytovat poradenství obchodní službě, aby mohli klientům doporučit to nejlepší řešení.
- Řešit výzvy a přijímat rozhodnutí – rozhodovat o přijetí klientů do pojištění nebo nastavovat opatření pro jejich ochranu.
- Odhalovat pojistné podvody – využívat moderní nástroje, jako je ČAP, k identifikaci rizikových případů.
- Zlepšovat procesy – hledat cesty, jak vylepšit stávající postupy, a přicházet s inovativními návrhy.
- Oceňovat rizika v průběhu pojištění – vyhodnocovat situace spojené s pojistnými událostmi a poskytovat odbornou podporu oddělení likvidace.
- Spolupracovat napříč firmou – účastnit se týmových porad, projektů a budování moderního přístupu k oceňování rizik.
Tato práce není jen o papírech a číslech – je to klíčová role, která pomáhá našim klientům cítit se chráněni a v bezpečí. Staňte se tím, kdo dělá rozdíl!
Co od Vás očekáváme?
Vzdělání
- Středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou obor zdravotnictví nebo příbuzné zaměření).
Odborná praxe
- Min. 2 roky praxe v pojišťovnictví nebo zdravotnictví.
- Praxe na obdobné pozici je velkou výhodou.
Jazykové znalosti
- Výborná znalost českého jazyka (pro každodenní komunikaci i práci s dokumenty).
- Znalost anglického jazyka je výhodou.
Odborné dovednosti
- Orientace v medicínské terminologii a schopnost číst lékařskou dokumentaci.
- Komunikační a analytické schopnosti, logické myšlení a dovednost rychle se rozhodovat.
- Povědomí o právních předpisech v oblasti pojištění osob (IDD certifikace výhodou).
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Výhodou je schopnost využívat AI nástroje (Chat GPR, Microsoft Copilot) k podpoře každodenních úkolů, zlepšení efektivity a přispění k rozhodování založenému na datech
Osobnostní předpoklady
- Smysl pro detail, odpovědnost a preciznost.
- Odolnost vůči stresu a ochota učit se novým věcem.
- Týmový duch, ochota spolupracovat a převzít odpovědnost.
- Orientace na zákazníka a profesionální vystupování.
Co Vám nabízíme?
- Pozici na dobu určitou - jedná se o zástup za mateřskou / rodičovskou dovolenou
- Rozmanitou a zajímavou pracovní agendu v jedné z největších pojišťoven světa
- Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
- Přátelskou nekonkurenční pracovní atmosféru v týmu
- Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
- 5 týdnů dovolené, až 5 sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
- Možnost využívat Home Office a dotovanou jídelnu v budově
- Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu a výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
- Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
- Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání
Nástup
- ihned, případně dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.