banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista / Specialistka oceňování rizik životního pojištění

Pořád hledají

Allianz pojišťovna, a.s.

Ke Štvanici 656/3, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Pojišťovnictví, Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Do našeho týmu Oceňování rizik životního pojištění a hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/která bude vyhodnocovat pojistná rizika sjednávaných smluv životního pojištění a pracovat s daty a dokumenty v interních systémech.

Pokud máte zájem stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady a schopnosti, a zajímá Vás rozmanitá právní oblast související s pojištěním, jste ten / ta, koho hledáme.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Posuzovat rizika jako expert – budete analyzovat zdravotní, finanční a subjektivní rizika u nových i stávajících klientů a hledat optimální řešení.
  • Konzultovat s odborníky – v případě potřeby budete spolupracovat se smluvním lékařem, obchodní službou a dalšími specialisty.
  • Pracovat s daty a dokumenty – zajišťovat, vyhodnocovat a zpracovávat lékařské zprávy a další důležité podklady.
  • Podporovat obchodní tým – poskytovat poradenství obchodní službě, aby mohli klientům doporučit to nejlepší řešení.
  • Řešit výzvy a přijímat rozhodnutí – rozhodovat o přijetí klientů do pojištění nebo nastavovat opatření pro jejich ochranu.
  • Odhalovat pojistné podvody – využívat moderní nástroje, jako je ČAP, k identifikaci rizikových případů.
  • Zlepšovat procesy – hledat cesty, jak vylepšit stávající postupy, a přicházet s inovativními návrhy.
  • Oceňovat rizika v průběhu pojištění – vyhodnocovat situace spojené s pojistnými událostmi a poskytovat odbornou podporu oddělení likvidace.
  • Spolupracovat napříč firmou – účastnit se týmových porad, projektů a budování moderního přístupu k oceňování rizik.

Tato práce není jen o papírech a číslech – je to klíčová role, která pomáhá našim klientům cítit se chráněni a v bezpečí. Staňte se tím, kdo dělá rozdíl!

Co od Vás očekáváme?

Vzdělání

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou obor zdravotnictví nebo příbuzné zaměření).

Odborná praxe

  • Min. 2 roky praxe v pojišťovnictví nebo zdravotnictví.
  • Praxe na obdobné pozici je velkou výhodou.

Jazykové znalosti

  • Výborná znalost českého jazyka (pro každodenní komunikaci i práci s dokumenty).
  • Znalost anglického jazyka je výhodou.

Odborné dovednosti

  • Orientace v medicínské terminologii a schopnost číst lékařskou dokumentaci.
  • Komunikační a analytické schopnosti, logické myšlení a dovednost rychle se rozhodovat.
  • Povědomí o právních předpisech v oblasti pojištění osob (IDD certifikace výhodou).
  • Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Výhodou je schopnost využívat AI nástroje (Chat GPR, Microsoft Copilot) k podpoře každodenních úkolů, zlepšení efektivity a přispění k rozhodování založenému na datech

Osobnostní předpoklady

  • Smysl pro detail, odpovědnost a preciznost.
  • Odolnost vůči stresu a ochota učit se novým věcem.
  • Týmový duch, ochota spolupracovat a převzít odpovědnost.
  • Orientace na zákazníka a profesionální vystupování.

Co Vám nabízíme?

  • Pozici na dobu určitou - jedná se o zástup za mateřskou / rodičovskou dovolenou
  • Rozmanitou a zajímavou pracovní agendu v jedné z největších pojišťoven světa
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
  • Přátelskou nekonkurenční pracovní atmosféru v týmu
  • Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
  • 5 týdnů dovolené, až 5 sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
  • Možnost využívat Home Office a dotovanou jídelnu v budově
  • Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu a výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
  • Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
  • Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání

Nástup

  • ihned, případně dohodou

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis

Budeme se těšit na Vaši odpověď!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.