banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Osobní asistent na HPP

Méně než 2 týdny

Fosa, o.p.s.

Filipova 2013/3, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 37 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Základní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Služby, Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Nabízíme vám práci, která je výzvou i radostí. Hledáme kolegy do terénu, kteří se nebojí zodpovědnosti, nevšedních zážitků a výzev a hromady nově získaných zkušeností. Přidejte se k nám a buďte doslova prodlouženou rukou našim klientům. Pracujeme s lidmi s mentálním, tělesným a kombinovaným postižením a seniory ve věku od 15ti let. Proto se u nás potkáte s pestrou škálou lidí.

Nemáte zkušenosti se sociální prací a ani vzdělání v oboru? To nám vůbec nevadí. Vše Vás naučíme a ukážeme.

Co Osobní asistent ve službě Osobní asistence dělá?
hlavní činností je přímá práce s klienty, tzn. pomáhá klientům se přesouvat, obléknout, najíst a uvařit si. Dále pomáhá s osobní hygienou a péčí o domácnost. Může i doprovázet klienta například ze školy domů nebo s ním jde na procházku.
trocha administrativní činnosti se mu bohužel nevyhne - po asistencích je třeba psát zápisy, abychom věděli, jak asistence probíhala. Pak je třeba si vykázat svou odvedenou práci. U nás proplácíme, jak hodiny přímé práce, tak všechny činnosti, které souvisí s prací pro Fosu. Tzn. proplácíme standardní hodinovou sazbou přejezdy, zápisy, výkazy i přípravy na výkon.
dobrovolně se účastní jednou za tři měsíce Setkání asistentů, které probíhá naživo. Tam si s ostatními asistenty a kolegy předává potřebné informace, zážitky, zkušenosti a otázky z terénu.

Co za tuto pozici nabízíme?
Aktuálně nabízíme hlavní pracovní poměr na 1,0 úvazku (nelze zkrácený)
Flexibilní pracovní dobu + přislíbení určitého termínu. Pracujeme každý den od 7:00 do 22:30, včetně víkendů a svátků. Asistence plánujeme vždy týden dopředu, takže každý týden můžete dát své časové možnosti jinak, ale potřebujeme také jasně pevný termín, který nám budete pravidelně dávat. Je zde povinnost za týden odpracovat 30 hodin přímé práce s klienty a 10 hodin nepřímé.

Řádné zaškolení a spolupráci se zkušenými kolegy, kteří rádi předávají své know-how a jsou navíc moc fajn
Možný kariérní růst. Náš pan ředitel začínal na pozici asistenta a až přes vedoucího služby to dotáhl na manažera celé společnosti.
Dvakrát do roka skupinové supervize se zkušeným supervizorem
Pravidelné setkávání s ostatními asistenty a lidmi z terénu

Co potřebujeme, aby Osobní asistent měl?
Empatický a zodpovědný přístup ke klientům
Chuť se učit novým věcem


Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte nám zaslat Váš životopis a pár vět o tom, čím Vás pozice zaujala a proč byste mohl/a být vhodným kandidátem.


Těšíme se na Vaše odpovědi!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.