Front Desk / Recepce / Obsluha zákazníků v autopůjčovně (recepční)
Dnešní
Czechocar CZ, spol. s r.o.
Aviatická 1082/10, Praha-Ruzyně
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
230 - 270 Kč/hodina hrubého
Úvazek
Brigáda
Smlouva
Dohoda o pracovní činnosti
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod
O pozici
Rádi přivítáme v našem rozvíjejícím se týmu na pobočku letiště Václava Havla v Praze nového kolegu/kolegyni, který bude ve funkci Rental Agent/Front Office. Náplní práce je obsluha primárně zahraniční a korporátní klientely car rental značek Alamo, Enterprise a National spadající pod Enterprise Holdings.
Pokud hledáte různorodou práci, kde můžete plně využít všech svých prodejních, organizačních, komunikačních nebo i administrativních dovedností a i dále se profesně rozvíjet, je to toho pozice přesně pro Vás. Pracovat budete v motivačním prostředí, kde vysokou úrovní zákaznického servisu a prodejem dodatečných služeb můžete dále výrazně zvýšit své platové ohodnocení. Nejdůležitější součástí naší práce je právě vysoká úroveň customer servisu, proto pokud máte dobrou znalost angličtiny a jste vždy usměvavý a pozitivně naladěný člověk s předchozími zkušenostmi s obsluhou zákazníků, budete mít u nás zaručený úspěch.
Vaší náplní práce bude obsluhovat zahraniční klientelu, komunikovat převážně v anglickém jazyce na denní bázi, zpracovávat objednávky, podílet se na organizaci provozu pobočky, realizovat celý pronájem vozu a administrativně zpracovávat vrácené pronájmy. V případě zájmu nabízíme i možnost převzetí dalších zvlášť placených agend nebo převzetí organizační odpovědnosti za určitou oblast s ohodnocením nad rámec zde uvedené mzdy.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít anebo co požadujeme:
- znalost anglického jazyka na úrovni min. B2,
- předchozí praxi v customer sevisu, např. hotelový recepční nebo obdobná forma obsluhy zákazníků,
- dobré řidičské schopnosti (vlastník ŘP kat. B),
- zvládnutí základních administrativních úkonů práci s PC (MS Office 2016, MS Outlook 2016),
- trestní bezúhonnost,
- možnost docházet alespoň 2x týdně. Pracujeme od pondělí do neděle - ranní směna 07:00 až 15:00, odpolední směna 14:00 až 22:00.
Výhodou bude, pokud budete umět či mít:
- zkušenosti s aktivním prodejem služeb nebo produktů
- znalost dalšího cizího jazyku
Co vám můžeme nabídnout:
- stabilní brigádu na dohodu o pracovní činnosti (DPČ)
- motivační finanční ohodnocení
- základní ohodnocení 180 Kč / hodina + provize níže. Reálná celková hodinová mzda je cca 230 - 270 Kč.
- provize z prodeje (5 % z každé doprodané služby)
- provize 5% za realizované pronájmy bez předchozí objednávky (walkup rental),
- příplatky za zvlášť placené agendy,
- motivační bonus za dobrý zákaznický servis,
- sleva na firemní výrobky/služby,
- firemní oblečení.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.