Provozní manažer/ka pro Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát
Včerejší
Ekocentrum Koniklec, obecně prospěšná společnost
Křivoklát 82
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti, jiné
Benefity
Příspěvek na dopravu, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Cestovní ruch a ubytování
O pozici
Ekocentrum Koniklec je certifikované ekologické centrum, nevládní nezisková organizace s více než 20 lety zkušeností v oblastech environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty, praktické ochrany přírody a ekoporadenství. Zabýváme se k přírodě šetrnými projekty.
Od svého vzniku sídlíme na Praze 3, postupem času jsme však svou působnost rozšířili na celou Českou republiku.
Naše základny najdete na Kokořínsku v Domě zaniklých řemesel a také na Křivoklátsku, kde provozujeme Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát.
Hledáme provozního manažera / provozní manažerku pro Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát
Místo výkonu práce: městys Křivoklát / homeoffice
Očekávaný nástup do práce: ihned po ukončení výběrového řízení (listopad/prosinec 2025) / dohodou
Nabízená mzda: dle úvazku
Co bude Vaší náplní práce? / Co Vás čeká?
Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát nabízí služby především školám, obcím a široké i odborné veřejnosti prostřednictvím výchovně vzdělávacích programů, přednášek, výstav, kurzů a exkurzí. Dále poskytuje služby turistického informačního centra, informace o CHKO Křivoklátsko, kulturních i technických památkách, stravování, ubytování, prodej suvenýrů a návštěvníci se zde mohou připojit i na internet.
Jedním z cílů informačního střediska je sloužit nejen návštěvníkům z jiných regionů, ale také místním občanům jako jakési komunitní centrum. K dispozici je kromě pronájmu prostor swap koutek nebo-li vyměňovna, kde je pro zájemce nachystán věšák s oblečením a knihobudka.
https://www. ekocentrumkoniklec.cz/ krivoklatsko/
- zajištění všech činností v provozu informačního střediska
- plánování, organizace a řízení týmu pracovníků v turistickém informačním centru (TIC)
- zodpovědnost za skladové zásoby TIC
- zodpovědnost za vedení pokladny v TIC
- technická příprava komunitních akcí, vedení swap koutku a knihobudky
- technická příprava výstav, přednášek a jiných akcí pořádaných ve středisku
- zpracování rezervací na ubytování - příjem objednávek, rozvržení pokojů, check in / out
- zodpovědnost za vedení knihy ubytování, odvod ubytovacích poplatků
- příprava dotačních a grantových žádostí
- spolupráce s vlastníkem střediska AOPK - reporty, dotace
- fundraising a spolupráce s místními firmami
- spolupráce na finančním řízení střediska
- úzká spolupráce s kolegyní, která řídí environmentální výchovu ve středisku a správcem objektů
- příprava reportů pro výkonný a kontrolní orgán Ekocentra Koniklec vč. psaní podkladů do výroční zprávy
- příprava podkladů pro tiskoviny - letáky, pozvánky atd.
- nákupy a materiální zajištění provozu střediska
- spolupráce s odborníky a řemeslníky na zlepšování technického zázemí objektů
- aktualizace webových stránek
Jaké jsou naše požadavky?
- středoškolské vzdělání s maturitou
- pozitivní postoj k neziskovému sektoru a ochraně životního prostředí
- výborná znalost českého jazyka v mluveném i písemném projevu
- dobrá znalost anglického jazyka v mluveném i písemném projevu (B1), případně jiný jazyk
- týmový duch
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- základní znalosti finančního řízení
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
- trestní bezúhonnost (hmotná odpovědnost za hotovost v pokladně TIC)
- umět se aktivně zasadit o realizaci cílů
Výhodou bude, pokud budete umět/mít (není podmínkou)
- zkušenost s provozem ubytovacího zařízení
- zkušenost s pořádáním akcí pro veřejnost
- zkušenost s vedením týmu
- dobrá znalost dalšího cizího jazyka kromě angličtiny
- zkušenost s dotačním řízením a projektovým managementem
- zkušenosti s PR prací (tiskové zprávy, Facebook, web)
- řidičský průkaz sk. B
- podnikatelské schopnosti a nápady
Co nabízíme?
- možnost seberealizace
- pružnou pracovní dobu
- zázemí kanceláře ve středisku Křivoklát č. p. 82, 270 23
- homeoffice po zaučení
- přátelský kolektiv
- dohodu o pracovní činnosti na zkrácený úvazek 50-60 h měsíčně / fakturace
- mzdová sazba po zaučení až 250 Kč / h (možné odměny a navýšení dle konkrétních projektů)
- účast na školení a seminářích
Harmonogram výběrového řízení
- administrativní výběr (posouzení životopisu a motivačního dopisu) - říjen / listopad 2025
- zadání práce na doma - listopad 2025
- osobní pohovor listopad - prosinec 2025
V případě zájmu zašlete v odpovědi MOTIVAČNÍ DOPIS a STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS. Děkujeme.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.