banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Provozní manažer/ka pro Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát

Včerejší

Ekocentrum Koniklec, obecně prospěšná společnost

Křivoklát 82

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti, jiné

Benefity

Příspěvek na dopravu, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování


O pozici

Ekocentrum Koniklec je certifikované ekologické centrum, nevládní nezisková organizace s více než 20 lety zkušeností v oblastech environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty, praktické ochrany přírody a ekoporadenství. Zabýváme se k přírodě šetrnými projekty.

Od svého vzniku sídlíme na Praze 3, postupem času jsme však svou působnost rozšířili na celou Českou republiku.

Naše základny najdete na Kokořínsku v Domě zaniklých řemesel a také na Křivoklátsku, kde provozujeme Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát.

Hledáme provozního manažera / provozní manažerku pro Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát

Místo výkonu práce: městys Křivoklát / homeoffice

Očekávaný nástup do práce: ihned po ukončení výběrového řízení (listopad/prosinec 2025) / dohodou

Nabízená mzda: dle úvazku


Co bude Vaší náplní práce? / Co Vás čeká?

Informační středisko CHKO Křivoklátsko - Křivoklát nabízí služby především školám, obcím a široké i odborné veřejnosti prostřednictvím výchovně vzdělávacích programů, přednášek, výstav, kurzů a exkurzí. Dále poskytuje služby turistického informačního centra, informace o CHKO Křivoklátsko, kulturních i technických památkách, stravování, ubytování, prodej suvenýrů a návštěvníci se zde mohou připojit i na internet.
Jedním z cílů informačního střediska je sloužit nejen návštěvníkům z jiných regionů, ale také místním občanům jako jakési komunitní centrum. K dispozici je kromě pronájmu prostor swap koutek nebo-li vyměňovna, kde je pro zájemce nachystán věšák s oblečením a knihobudka.

https://www. ekocentrumkoniklec.cz/ krivoklatsko/

  • zajištění všech činností v provozu informačního střediska
  • plánování, organizace a řízení týmu pracovníků v turistickém informačním centru (TIC)
  • zodpovědnost za skladové zásoby TIC
  • zodpovědnost za vedení pokladny v TIC
  • technická příprava komunitních akcí, vedení swap koutku a knihobudky
  • technická příprava výstav, přednášek a jiných akcí pořádaných ve středisku
  • zpracování rezervací na ubytování - příjem objednávek, rozvržení pokojů, check in / out
  • zodpovědnost za vedení knihy ubytování, odvod ubytovacích poplatků
  • příprava dotačních a grantových žádostí
  • spolupráce s vlastníkem střediska AOPK - reporty, dotace
  • fundraising a spolupráce s místními firmami
  • spolupráce na finančním řízení střediska
  • úzká spolupráce s kolegyní, která řídí environmentální výchovu ve středisku a správcem objektů
  • příprava reportů pro výkonný a kontrolní orgán Ekocentra Koniklec vč. psaní podkladů do výroční zprávy
  • příprava podkladů pro tiskoviny - letáky, pozvánky atd.
  • nákupy a materiální zajištění provozu střediska
  • spolupráce s odborníky a řemeslníky na zlepšování technického zázemí objektů
  • aktualizace webových stránek

Jaké jsou naše požadavky?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • pozitivní postoj k neziskovému sektoru a ochraně životního prostředí
  • výborná znalost českého jazyka v mluveném i písemném projevu
  • dobrá znalost anglického jazyka v mluveném i písemném projevu (B1), případně jiný jazyk
  • týmový duch
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • základní znalosti finančního řízení
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
  • trestní bezúhonnost (hmotná odpovědnost za hotovost v pokladně TIC)
  • umět se aktivně zasadit o realizaci cílů

Výhodou bude, pokud budete umět/mít (není podmínkou)

  • zkušenost s provozem ubytovacího zařízení
  • zkušenost s pořádáním akcí pro veřejnost
  • zkušenost s vedením týmu
  • dobrá znalost dalšího cizího jazyka kromě angličtiny
  • zkušenost s dotačním řízením a projektovým managementem
  • zkušenosti s PR prací (tiskové zprávy, Facebook, web)
  • řidičský průkaz sk. B
  • podnikatelské schopnosti a nápady

Co nabízíme?

  • možnost seberealizace
  • pružnou pracovní dobu
  • zázemí kanceláře ve středisku Křivoklát č. p. 82, 270 23
  • homeoffice po zaučení
  • přátelský kolektiv
  • dohodu o pracovní činnosti na zkrácený úvazek 50-60 h měsíčně / fakturace
  • mzdová sazba po zaučení až 250 Kč / h (možné odměny a navýšení dle konkrétních projektů)
  • účast na školení a seminářích

Harmonogram výběrového řízení

  1. administrativní výběr (posouzení životopisu a motivačního dopisu) - říjen / listopad 2025
  2. zadání práce na doma - listopad 2025
  3. osobní pohovor listopad - prosinec 2025

V případě zájmu zašlete v odpovědi MOTIVAČNÍ DOPIS a STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS. Děkujeme.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.