Specialist(k)a Facility managementu
Včerejší
ORLEN Unipetrol RPA, s.r.o.
Milevská 2095/5, Praha-Krč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Služby
O pozici
Zaměstnání u nás je jistota, jsme jediným zpracovatelem ropy v České Republice, jelikož patříme do kritické infrastruktury českého státu, musíme tak vyrábět pohonné hmoty nepřetržitě. Jsme jedním z nejtradičnějších zaměstnavatelů v regionu a na trhu úspěšně působíme již více než 80 let.
Bezkonkurenční benefity: 13.mzda, osobní měsíční bonus, sleva na pohonné hmoty, poukazy do Premiere Cinemas (Teplice, Praha, Olomouc), odměna za doporučení 20.000 Kč, příspěvek až 8.200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci, 170 Kč stravenka/denně, Multisport karta jen za 345 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní a životní pojištění, Edenred benefits, vstupy zdarma například do Zoo, na jednotlivá utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice.
Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.
Něco málo o nás:
Jsme jediný zpracovatel ropy v ČR, největší výrobce plastu a vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Náš tým v tuzemsku tvoří téměř 6000 kolegů a kolegyň a jsme největším zaměstnavatelem v Ústeckém kraji. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov.
Právě teď hledáme do svého týmu spolehlivou, samostatnou, iniciativní a motivovanou osobnost na pracovní místo Specialista Facility managementu
- CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
- administrativní podpora při řešení majetkoprávních vztahů nemovitého majetku společnosti
- příprava příslušných smluv a prezentací, vkládání smluv do systému, zajišťování podpisů, distribuce a platby
- administrativní činnost – vyřizování datových zpráv
- kontrola zpracovaných podkladů k uhrazení dodavatelských odběratelských faktur a evidence pohledávek
CO BYSTE MĚL/A ZNÁT A MÍT?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Zkušenost s katastrem nemovitostí výhodou, popřípadě naučíme
- Znalost Microsoft Office na uživatelské úrovni
- Samostatnost při správě svěřených povinností a úkolů
- Proaktivní přístup
- Dovednost zdvořilé a profesionální komunikace
CO VÁM ZA TO NABÍDNEME?
- Zajímavou pracovní příležitost v mezinárodní a stabilní skupině
- Možnost účastnit se různých projektů
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (Multisport karta, příspěvky na penzijní připojištění, dny volna navíc, zkrácená pracovní doba, atd.)
- Možnost vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy, atd.)
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha
DATUM NÁSTUPU: Dohodou
Splňujete-li uvedené požadavky, budeme Vás kontaktovat s termínem konání výběrového řízení.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.