banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Support Engineer pro Finbricks - přední fintech v oblasti Open Bankingu (m/ž)

Méně než týden

Komerční banka, a.s.

Václavské náměstí 796/42, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Správa systémů a HW


O pozici

Finbricks, přední hráč na trhu CEE v oblasti platebních služeb založených na Open Bankingu, rozšiřuje své řady a hledá schopného Support Engineera, který bude klíčovou oporou našeho platebního systému a pomůže vybudovat nový supportní tým. Pokud máš zkušenosti ve finančním sektoru, zajímáš se o fintech a rád přijímáš nové výzvy, přidej se k nám a pracuj v inovativním prostředí, které posouvá hranice platebních technologií. Našimi klienty jsou přední společnosti v oblasti platebních služeb, jako jsou platební brány GoPay a GPE, banky typu Komerční banka a Partners banka, ale také dynamické startupy jako PatronGo.

Co tě čeká?

  • Monitoring platebního systému: Budeš dohlížet na náš platební systém pomocí monitorovacích nástrojů, včas identifikovat a řešit případné problémy, aby naše služby běžely bez přerušení a klienti se mohli na nás spolehnout.
  • Podpora při implementaci klíčových klientů: Zúčastníš se workshopů s klienty a budeš jim oporou při jejich implementačních projektech a pilotním provozu. Pomůžeš jim řešit dotazy a najít nejvhodnější řešení pro jejich potřeby.
  • Podpora klientů: Naši klienti jsou pro nás prioritou – budeš spravovat jejich požadavky a dotazy v ServiceDesku nebo e-mailem, aby každý problém byl rychle vyřešen a každá otázka zodpovězena.
  • Informování klientů: Neustále zlepšujeme naše služby, a Ty budeš klíčovou osobou, která klientům předá důležité informace o nových funkcích, plánovaných odstávkách a aktualizacích, abychom zajistili, že budou vždy v obraze.

Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenosti s platebními systémy a praxe ve finančním sektoru jsou velkým plusem.
  • Orientace v IT a schopnost rychle analyzovat a řešit technické problémy.
  • Výborné komunikační dovednosti – jsi schopen komunikovat efektivně a jasně s klienty.
  • Proaktivní přístup a ochotu učit se – rád přicházíš s novými nápady a nebojíš se výzev.

Proč pracovat u nás?

  • Zajímavé mzdové ohodnocení, které odpovídá Tvým zkušenostem a schopnostem.
  • Exkluzivní bankovní výhody skupiny KB – přístup k finančním produktům a službám za výhodných podmínek.
  • Multisport karta – podpoříme Tě v aktivním životním stylu.
  • Možnost práce z domova – flexibilní pracovní podmínky pro lepší rovnováhu mezi prací a osobním životem.
  • Výběr platformy pro pracovní zařízení – Windows/Android nebo Apple, záleží na Tobě.
  • Moderní kanceláře v centru Prahy – skvělá dostupnost a inspirativní pracovní prostředí.

Pokud chceš být součástí nově vznikajícího týmu a podílet se na rozvoji Open Bankingu s Finbricks, ozvi se nám.

Těšíme se na Tvoji odpověď!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.