Administrativní podpora provozního ředitele a jeho týmu
Méně než týden
PPL CZ s.r.o.
K Borovému 99, Říčany-Jažlovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa
O pozici
Přidej se k našemu OPS týmu a pomoz nám držet provoz pod kontrolou – s úsměvem a přehledem!
Co tě na této roli čeká?
- Podpora provozního ředitele – organizace kalendáře, domlouvání schůzek a trochu kouzlení s time managementem.
- Administrativa, ale ne nudná – zápisy z porad, příprava podkladů, vzdálená pomoc třeba i na cestách.
- Koordinace úkolů pro celý centrální OPS tým – hlídání termínů, připomínání, přehledná evidence.
- Komunikace s regionálními manažery – dotazníky, průzkumy, tabulky… prostě všechno, co pomáhá držet informace pohromadě.
- Příprava podkladů pro globální tým a komunikace s centrálou v angličtině – budeš klíčovým článkem, který informace srozumitelně a včas zpracuje.
Jakou osobnost hledáme?
- Někoho, kdo má rád pořádek v úkolech a dokáže pomoci druhým v tom samém.
- Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
- Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy i manažery s respektem a otevřeností.
- Spolehlivého parťáka/čku, který/á dotáhne úkol do konce a umí se samostatně rozhodnout.
- A taky někoho, kdo má chuť se zapojit do týmu, pomáhat a hledat řešení.
Jaký/á bys měl/a být?
- Umíte si skvěle poradit s PowerPointem a Excelem.
- Dobrá a komunikativní znalost angličtiny – budeš ji potřebovat při přípravě podkladů i komunikaci s globálním týmem.
- Máš organizační talent a hlavu plnou nápadů, jak věci zjednodušit a zpřehlednit.
- Komunikace ti jde – s manažery i s kolegy v týmu.
- Spolehlivost a samostatnost jsou pro tebe samozřejmost.
Proč se k nám přidat?
- Budeš mít důležitou roli – usnadníš práci vedení i celému týmu.
- Zapojíš se i do komunikace s globálním týmem – poznáš mezinárodní prostředí.
- Uvidíš do strategických úkolů a projektů.
- Žádná rutina – každý den je trochu jiný.
- Přátelský tým, který si pomáhá.
- Zázemí stabilní firmy a možnost se dál rozvíjet.
Co za to od nás ještě dostaneš?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu ve skupině DHL Group;
- 13. mzdu;
- každoroční valorizaci mzdy;
- až 7 dní benefitního volna MyDAY;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % doplácí zaměstnanec);
- benefitní systém Pluxee Cafeteria, kam zaměstnancům přidáváme další benefity;
- vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (Shell karta, Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif od O2 a T-Mobile, ad.);
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: Ideálně co nejdříve
Místo pracoviště: K Borovému 99, Říčany - Jažlovice
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.