banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/BACK OFFICE NÁRODNÍHO CENTRA PODPORY NADÁNÍ

Méně než 2 týdny

Invenio - Národní centrum podpory nadání, z.ú.

Hlinky 487/35, Brno-Pisárky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Invenio centrum (inveniocentrum.cz) je nezisková organizace zaměřená na podporu nadaných dětí, jejich rodin, učitelů a dalších odborníků. Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže zajistit hladký chod organizace a bude administrativní oporou našeho týmu.

Připojte se k našim ambicím zlepšit péči o nadané děti v ČR.

Čemu se budete věnovat?

  • péče o klienty a návštěvníky Centra (rodiče, děti, spolupracovníky, partnery)
  • komplexní administrativní podpora (e-maily, databáze, rezervace, evidence, příprava podkladů apod.)
  • komunikace s rodiči, školami a dalšími partnery (telefonicky i písemně)
  • shromažďování podkladů pro účetnictví, starost o pokladnu
  • správa dokumentů a smluv, práce s fakturami a objednávkami
  • podpora v personalistice Centra
  • koordinační práce při organizaci aktivit Centra (rezervace, materiály, účastnické listy, apod.)
  • zajištění nákupů potřebných pro činnost Centra a péče o zázemí Centra (např. komunikace s pronajímatelem při řešení závad na vybavení apod.)
  • podpora ostatních pracovníků při chodu Centra

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • vstřícné a laskavé vystupování
  • komunikační dovednosti (hledáme někoho, kdo má skutečný cit, zájem a schopnost empaticky komunikovat a dokáže mluvit s klienty, ať už dětmi a dospívajícími nebo jejich rodiči laskavě a srozumitelně a stejně dobře se vyjadřuje i písemně)
  • iniciativnost a samostatnost (proaktivní přístup v řešení situací)
  • výborné koordinační a organizační dovednosti
  • pečlivost a zodpovědnost
  • orientace v digitálním prostředí (téměř vše organizujeme “bez papíru”, využíváme Google Workspace a další rezervační a databázové systémy a komunikační platformy)

Co nabízíme?

  • platové ohodnocení 30 000 - 40 000 Kč (nástupní plat s růstem po zkušební době a po 1. roce)
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilitu a možnost občasné práce z domova
  • možnost dalšího vzdělávání, odborného i osobního růstu
  • nástup možný ihned / dohodou
  • nově zrekonstruovanou a velmi dobře dostupnou kancelář
  • menší přátelský tým, kde bude Vaše práce opravdu vidět
  • vděčnost dětí a rodičů, kterým Centrum pomůže

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis a motivační dopis do 30. 9. 2025. Co nejdříve se Vám ozveme s dalšími informacemi.

Těšíme se na případné setkání,

Šárka Portešová, Michaela Zimová, Michal Jabůrek & Ondřej Straka

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.