ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/BACK OFFICE NÁRODNÍHO CENTRA PODPORY NADÁNÍ
Méně než 2 týdny
Invenio - Národní centrum podpory nadání, z.ú.
Hlinky 487/35, Brno-Pisárky
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office
Vzdělání
Vzdělání není podstatné
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa
O pozici
Invenio centrum (inveniocentrum.cz) je nezisková organizace zaměřená na podporu nadaných dětí, jejich rodin, učitelů a dalších odborníků. Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže zajistit hladký chod organizace a bude administrativní oporou našeho týmu.
Připojte se k našim ambicím zlepšit péči o nadané děti v ČR.
Čemu se budete věnovat?
- péče o klienty a návštěvníky Centra (rodiče, děti, spolupracovníky, partnery)
- komplexní administrativní podpora (e-maily, databáze, rezervace, evidence, příprava podkladů apod.)
- komunikace s rodiči, školami a dalšími partnery (telefonicky i písemně)
- shromažďování podkladů pro účetnictví, starost o pokladnu
- správa dokumentů a smluv, práce s fakturami a objednávkami
- podpora v personalistice Centra
- koordinační práce při organizaci aktivit Centra (rezervace, materiály, účastnické listy, apod.)
- zajištění nákupů potřebných pro činnost Centra a péče o zázemí Centra (např. komunikace s pronajímatelem při řešení závad na vybavení apod.)
- podpora ostatních pracovníků při chodu Centra
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- vstřícné a laskavé vystupování
- komunikační dovednosti (hledáme někoho, kdo má skutečný cit, zájem a schopnost empaticky komunikovat a dokáže mluvit s klienty, ať už dětmi a dospívajícími nebo jejich rodiči laskavě a srozumitelně a stejně dobře se vyjadřuje i písemně)
- iniciativnost a samostatnost (proaktivní přístup v řešení situací)
- výborné koordinační a organizační dovednosti
- pečlivost a zodpovědnost
- orientace v digitálním prostředí (téměř vše organizujeme “bez papíru”, využíváme Google Workspace a další rezervační a databázové systémy a komunikační platformy)
Co nabízíme?
- platové ohodnocení 30 000 - 40 000 Kč (nástupní plat s růstem po zkušební době a po 1. roce)
- 5 týdnů dovolené
- flexibilitu a možnost občasné práce z domova
- možnost dalšího vzdělávání, odborného i osobního růstu
- nástup možný ihned / dohodou
- nově zrekonstruovanou a velmi dobře dostupnou kancelář
- menší přátelský tým, kde bude Vaše práce opravdu vidět
- vděčnost dětí a rodičů, kterým Centrum pomůže
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis a motivační dopis do 30. 9. 2025. Co nejdříve se Vám ozveme s dalšími informacemi.
Těšíme se na případné setkání,
Šárka Portešová, Michaela Zimová, Michal Jabůrek & Ondřej Straka
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.