banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR specialista – nábor a HR procesy

Méně než týden

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR

Vinohradská 2577/178, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Bakalářské

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR, Zákaznický servis


O pozici

Hledáte HR pozici, kde uvidíte výsledky své práce a zároveň dostanete prostor vést vlastní procesy?
Do svého 3 členného týmu v rámci personálním odboru Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR hledám novou kolegyni nebo kolegu na pozici HR specialisty.

ZP MV ČR působí na českém trhu od roku 1992 a je druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Máme téměř 100 klientských pracovišť po celé ČR a více než 1,3 milionu klientů. Jsme stabilní a moderní zaměstnavatel, který inovuje HR procesy a interní komunikaci.

Co bude Vaší pracovní náplní:

Každodenní HR agenda:

  • Samostatně vést nábor zaměstnanců – od tvorby inzerátu až po účast na pohovorech
  • Organizovat nástupy, adaptaci nováčků a administraci pracovněprávních dokumentů
  • Spravovat data v personálním systému (OKbase)
  • Spolupracovat s manažery a zaměstnanci při řešení běžných personálních otázek

Procesy s celofiremním dopadem:

  • Převzít odpovědnost za vybrané HR procesy pro celou organizaci (např. adaptace nováčků...)
  • Podílet se na rozvoji HR procesů pro celou společnost

Co budete potřebovat:

  • Praxe v HR (může být z různých oblastí – nábor, administrativa, vzdělávání, HR projekty)
  • Dobrá znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • Zkušenost s prací v HR systémech (výhodou znalost OKbase)
  • Schopnost samostatné a systematické práce, pečlivost
  • Pokročilá znalost práce s PC (MS Office) a ochota učit se novým nástrojům
  • Příjemné vystupování, proaktivní a pozitivní přístup

Co vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zázemí významné organizace s celostátní působností
  • Možnost odborného růstu a zapojení do rozvoje HR procesů
  • Podporu při zapracování, ale i samostatnost v práci
  • Přátelskou atmosféru a příjemné pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (pružnou pracovní dobu - v pátek pevná část pracovní doby pouze do 12:00, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na penzijní nebo životní pojištění, Multisport karta nebo Flexi passy, stravenky a další)
  • Plný pracovní úvazek – 37,5 hodin týdně
  • Možnost částečné práce z domova
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - následně možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Termín nástupu: dohodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat Váš životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.