banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

RECEPČNÍ - ASISTENT/KA

Méně než 2 týdny

PRODOMIA, s.r.o.

Guldenerova 695/13, Plzeň-Východní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 32 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa


O pozici

Společnost PRODOMIA, s.r.o.

HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI NA POZICI:

ASISTENT/KA - RECEPČNÍ NA CENTRÁLE SPOLEČNOSTI

Pozice je vhodná pro uchazeče s orientací na služby a komunikaci.

Výhodou budou zkušenosti v oblasti asistentské práce či na pozici recepční, ale důležitá je pro nás především chuť pracovat a ochota učit se nové věci.

Co vás u nás čeká ?

  • zajištění chodu recepce - péče o návštěvy a klienty
  • evidence příchozí a odchozí pošty, vyzvedávání balíčků
  • správa infolinky pro klienty z celé ČR
  • zajišťování výpisů a dokumentů, archivace dokladů a dokumentů, ověřování, konverze
  • distribuce dokumentů mezi pobočkami a centrálou, či centrálou a partnery
  • administrativní a organizační podpora vedení společnosti, kolegů, právníků, personalisty
  • spolupráce na přípravě smluvní agendy (přepisy, archivace),
  • rozesílání, kontroly, evidence faktur pro účetní oddělení
  • komunikace a spolupráce s úřady, institucemi a dodavateli - banky, operátoři, leasingové společnosti, katastrální úřady, právníci, notáři, úklidová služba, dílčí opravy, IT podpora
  • péče o budovu a společné prostory, kontrola údržby a úklidu
  • doplňování a objednávání kancelářských a úklidových potřeb, nápojů, dárků; komunikace s dodavateli
  • organizace (rezervace), kontrola a příprava zasedací místnosti; zajištění občerstvení
  • správa vozového parku (sezónní výměny pneumatik, zajištění oprav a servisů vozů - přesuny)
  • všeobecné administrativní činnosti - kopírování, skenování, archivace dokumentů, skartace, tvorba databází, tabulek, reportů
  • koordinace a objednání obědů
  • organizační podpora meetingů a firemních akcí (obchodní jednání, firemní akce), rezervace restaurací a konferenčních prostor
  • zajištění ubytování a organizace pracovních cest kolegů

Budete pro nás tou správnou volbou, pokud :

  • jste iniciativní, hledáte příležitosti a máte nápady, jak pracovní prostředí pro všechny zlepšit a hlavně zpříjemnit
  • jste milý/á, přátelský/á, pozitivní, komunikativní a ochotný/á kolegům pomoci s různými úkoly
  • máte rád/a pořádek a věci pod kontrolou
  • máte dobré organizační schopnosti a rád/a hledáte způsoby, jak si práci zefektivnit
  • máte min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • máte velmi dobrou znalost práce na počítači (MS Office, Outlook, internet), výhodou pro Vás bude schopnost rychle se orientovat v nových systémech
  • jste aktivní řidič skupiny B
  • nedělá Vám problém dodržet osmihodinovou pracovní dobu ( v rozmezí 8-17 hodin)

Co vám můžeme nabídnout ?

Do práce Vás zaučí zkušená kolegyně a pomůže Vám zorientovat se v novém prostředí.

Získáte nové pracovní zkušenosti a možnost neustálého osobního a profesního růstu v práci, která má význam.

K tomu nabízíme klasické zaměstnanecké benefity jako : příspěvek na stravování,5 týdnů dovolené, nápoje na pracovišti, příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění nebo životní pojištění, slevy u partnerů (DATART, Multisport).

Místo pracoviště : Guldenerova, Plzeň

Nástup : od 1.1.2026

Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok), rádi bychom však našli uchazeče, který má předpoklady a zájem o dlouhodobou spolupráci.

Zaujala Vás uvedená pozice?

Pak k odpovědi na tuto nabídku, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis. Uvítáme samozřejmě také krátký motivační dopis, ve kterém se nám můžete rozepsat o Vás, Vašich pracovních zkušenostech i představách o nabízené pozici.

Podívejte se také na naše webové stránky https://prodomia.cz/ a zjistíte o naší společnosti více.

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

Po výběru dle životopisů následuje telefonát či e-mailová zpráva o Vašem zamítnutí či pozvánka na úvodní online setkání

Druhé kolo pohovoru vždy osobně na centrále a následně buď nabídka práce nebo informace o vybrání jiného kandidáta.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.