banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR Analytik s francouzštinou

Méně než 2 týdny

AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

28. října 3348/65, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Francouzština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Do našeho týmu v Ostravě hledáme HR Analytika, který podpoří rozvoj a implementaci našich iniciativ v oblasti rozvoje dovedností ve Francii. Pracovní pozice je založená v Ostravě, odkud budete spravovat nákupní procesy a zajišťovat hladký průběh našich školicích programů. Pokud jste organizovaní, komunikativní a máte vášeň pro rozvoj zaměstnanců, ozvěte se nám!

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Příprava a sledování finančních podkladů – zakládání dodavatelů v systému COUPA, zadávání požadavků na nákup a sledování faktur a plateb.
  • Efektivní komunikace s poskytovateli školení a interními týmy za účelem hladkého průběhu nákupních procesů.
  • Aktualizace a správa rozpočtových přehledů a dashboardů.
  • Spolupráce na aktualizaci nástrojů pro sledování plnění plánu rozvoje dovedností.
  • Zajištění spojení mezi francouzským školicím týmem a týmem spravujícím systém COUPA.
  • Zadávání objednávek pro HR oddělení ve Francii v souladu s interními postupy.
  • Administrativní podpora při zavádění iniciativ v oblasti rozvoje dovedností v rámci společnosti AXA Partners.
  • Důsledné zacházení s citlivými a finančními údaji.

Jaký by měl být Váš profil?

  • Pokročilá znalost francouzského jazyka
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Dobrá znalost nástrojů MS Office, zejména Excelu (analýza a reporting dat)
  • Výborné organizační schopnosti a důraz na detail
  • Schopnost efektivně pracovat v týmu i samostatně
  • Důvěrné zacházení s daty a dodržování zásad ochrany osobních údajů
  • Proaktivní přístup, schopnost řešit problémy a silný smysl pro odpovědnost
  • Předchozí zkušenost na administrativní nebo HR pozici je výhodou

Jaké benefity Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené
  • Stravenky v hodnotě 150 Kč již od prvního dne a stravování v blízkosti společnosti
  • Home Office včetně technického vybavení pro domácí kancelář (notebook, monitor, dokovací stanice...)
  • Smart-working příspěvek (750 Kč/měsíčně)
  • Kartu MultiSport nebo Sodexo Flexi Pass (příspěvek 500 Kč/měsíčně)
  • Telemedicínu - 24/7 online lékařskou podporu pro Vás a Vašich 5 rodinných příslušníků
  • Penzijní připojištění (příspěvek 1000 Kč/měsíčně)
  • Plně hrazené rizikové životní pojištění
  • Cestovní pojištění pro Evropu zdarma s připojištněním rizikových sportů a autoasistence na cestách
  • Rozvojové programy a kurzy, kurzy v rámci platformy LinkedIn Learning

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.