Specialista přepisového týmu: Staň se součástí callcentra innogy!
Méně než 2 týdny
innogy Česká republika a.s.
Plynární 2748/6, Ostrava-Moravská Ostrava
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
27 800 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Vzdělání
Základní
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis
O pozici
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která ráda komunikuje se zákazníky, naslouchá jim, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je jí vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro ni motivací.
Co tě u nás čeká?
- Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet kvůli přepisu odběrného místa nebo adresy odběru elektřiny či plynu.
- Péčí o zákazníka však hovor nekončí, důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu nebo elektřiny, dále pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence.
- Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách.
Co ti nabízíme?
- Fixní část mzdy 27 800,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod od pondělí do pátku v rozmezí 7:45 h až 17 h. Víkendy máme volné!
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
- Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
- Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
- Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
- Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
Kde budeš pracovat?
V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností
- Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace
- Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.