banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Logistic Process and SOP Specialist

Méně než 2 týdny

Zentiva, k.s.

U kabelovny 529/16, Praha-Dolní Měcholupy

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Pracovní oblečení

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl


O pozici

Naše logistika se rozvíjí a spolu s tím je stále důležitější mít jasně stanovené procesy, pravidla a dokumentaci.

Hledáme kolegu/kolegyni, který pomůže nastavit a udržovat přehledné procesy a dokumentaci v oblasti logistiky a skladování. Náplní práce bude tvorba a zjednodušování procesů a související dokumentace, dohled nad jejich aktuálností, dále pak příprava na audity a podpora efektivního fungování týmu logistiky a skladování.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Nastavení logistických a skladovacích procesů a jejich dokumentace v souladu s legislativou, správnou výrobní a distribuční praxí GMP a GDP.
  • Identifikace příležitostí pro zjednodušení, větší efektivitu a úsporu času a nákladů
  • Aktualizace a školení SOP a interních předpisů v týmech Logistiky.
  • Koordinace úkolů v rámci systému Quality Management Systému (QMS) a poskytování metodické podpory kolegům.
  • Příprava a koordinace auditů, inventur a inspekcí, návrh a realizace nápravných opatření.
  • Tvorba odborné procesní dokumentace (vnitřní procesní mapy a dokumentace, SOP, analýzy rizik aj.).
  • Účast na projektech souvisejících s logistikou a skladováním a aktivní zastupování týmu v rámci projektů ve společnosti.
  • Podpora kolegů a poskytování expertní pomoci při řešení konkrétních aktivit.
  • Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného manažera.

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání (min. bakalářské).
  • 3–5 let praxe v logistice, kvalitě nebo auditu, výhodou zkušenost z farmacie, automotive nebo FMCG.
  • Aktivní znalost angličtiny.
  • Zájem o techniku a ochotu učit se novým věcem.
  • Samostatnost, strukturovaný a pečlivý přístup.
  • Schopnost spolupracovat a efektivně komunikovat.
  • Smysl pro detail, trpělivost a schopnost dotahovat věci do konce.

Co nabízíme?

  • Odpovědnou a samostatnou roli s jasným dopadem na fungování logistiky.
  • Možnost zlepšovat procesy a podílet se na klíčových projektech.
  • Spolupráci v přátelském a profesionálním týmu.
  • Benefity v rámci cafeterie v hodnotě 11 000 Kč ročně.
  • 5 týdnů dovolené a sick days.
  • MultiSport karta a příspěvky na penzijní a životní pojištění.
  • Závodní stravování.
  • Příspěvek na ubytování pro mimopražské a mimo středočeské uchazeče až 6 000 Kč měsíčně po dobu půl roku.

Vidíte se v této roli?

Pokud ano, budeme rádi, když se přihlásíte do výběrového řízení. Vybrané uchazeče pozveme k úvodnímu pohovoru, během kterého Vám přiblížíme další kroky. Úspěšní kandidáti postoupí k jednání s liniovými manažery. Kandidáti, kteří nebudou vybráni, budou co nejdříve informováni písemně.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.