Logistic Process and SOP Specialist
Méně než 2 týdny
Zentiva, k.s.
U kabelovny 529/16, Praha-Dolní Měcholupy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Pracovní oblečení
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl
O pozici
Naše logistika se rozvíjí a spolu s tím je stále důležitější mít jasně stanovené procesy, pravidla a dokumentaci.
Hledáme kolegu/kolegyni, který pomůže nastavit a udržovat přehledné procesy a dokumentaci v oblasti logistiky a skladování. Náplní práce bude tvorba a zjednodušování procesů a související dokumentace, dohled nad jejich aktuálností, dále pak příprava na audity a podpora efektivního fungování týmu logistiky a skladování.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
- Nastavení logistických a skladovacích procesů a jejich dokumentace v souladu s legislativou, správnou výrobní a distribuční praxí GMP a GDP.
- Identifikace příležitostí pro zjednodušení, větší efektivitu a úsporu času a nákladů
- Aktualizace a školení SOP a interních předpisů v týmech Logistiky.
- Koordinace úkolů v rámci systému Quality Management Systému (QMS) a poskytování metodické podpory kolegům.
- Příprava a koordinace auditů, inventur a inspekcí, návrh a realizace nápravných opatření.
- Tvorba odborné procesní dokumentace (vnitřní procesní mapy a dokumentace, SOP, analýzy rizik aj.).
- Účast na projektech souvisejících s logistikou a skladováním a aktivní zastupování týmu v rámci projektů ve společnosti.
- Podpora kolegů a poskytování expertní pomoci při řešení konkrétních aktivit.
- Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného manažera.
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání (min. bakalářské).
- 3–5 let praxe v logistice, kvalitě nebo auditu, výhodou zkušenost z farmacie, automotive nebo FMCG.
- Aktivní znalost angličtiny.
- Zájem o techniku a ochotu učit se novým věcem.
- Samostatnost, strukturovaný a pečlivý přístup.
- Schopnost spolupracovat a efektivně komunikovat.
- Smysl pro detail, trpělivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Co nabízíme?
- Odpovědnou a samostatnou roli s jasným dopadem na fungování logistiky.
- Možnost zlepšovat procesy a podílet se na klíčových projektech.
- Spolupráci v přátelském a profesionálním týmu.
- Benefity v rámci cafeterie v hodnotě 11 000 Kč ročně.
- 5 týdnů dovolené a sick days.
- MultiSport karta a příspěvky na penzijní a životní pojištění.
- Závodní stravování.
- Příspěvek na ubytování pro mimopražské a mimo středočeské uchazeče až 6 000 Kč měsíčně po dobu půl roku.
Vidíte se v této roli?
Pokud ano, budeme rádi, když se přihlásíte do výběrového řízení. Vybrané uchazeče pozveme k úvodnímu pohovoru, během kterého Vám přiblížíme další kroky. Úspěšní kandidáti postoupí k jednání s liniovými manažery. Kandidáti, kteří nebudou vybráni, budou co nejdříve informováni písemně.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.