banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor/ka překladů s NJ a AJ

Méně než týden

Siemens, s.r.o.

Siemensova 2715/1, Praha-Stodůlky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Němčina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Komunikujete německy a anglicky?

Máte rádi cizí jazyky?

Pokud ano, přidejte se k našemu novému malému týmu projektových koordinátorů Centra sdílených služeb v Praze ve Stodůlkách.

Budete koordinovat překladatelské zakázky v rámci interních systémů (Plunet/memoQ/MS Office), od plánování a monitorování až po kontrolu projektových zdrojů pro našeho zákazníka v Německu.

V roli koordinátora překladů přebíráte od interního zákazníka dokumentaci určenou k překladu, vytváříte nabídku k překladovému projektu. Vybíráte překladatelskou agenturu a kontrolujete termíny dodání. Přeložené dokumenty podrobujete automatizovaným kontrolám kvality z hlediska konzistence terminologie. Všechny dotazy řešíte se zúčastněnými stranami (zákazník, agentura).

Co od Vás očekáváme:

  • Komunikativní a pozitivně naladěnou osobnost
  • Plánovací a organizační schopnosti
  • Pečlivost, smysl pro detail
  • Němčina: plynulá úroveň v mluvené i psané podobě
  • Angličtina: komunikativní úroveň
  • Porozumění a znalost fungování překladatelských technologií (systémy pro správu obsahu, systémy workflow, překladatelské systémy) výhodou
  • Zkušenosti s řízením projektů nebo podobnou pozicí jsou velkou výhodou
  • Profesionální komunikaci – schopnost komunikovat otevřeně a sebevědomě, umět naslouchat zákazníkům, chápat jejich potřeby a vytvářet vzájemnou důvěru.
  • Proaktivní přístup – včas rozpoznat potřeby zákazníků a poskytnout jim nadstandardní péči. Proaktivní a zodpovědný přístup k řešení každé situace.

Co u nás získáte?

Více času na odpočinek

  • Až 33 dní volna (5 týdnů dovolené + až 8 dní z benefitního rozpočtu).
  • Možnost neplaceného volna pro odpočinek nebo cestování.

Flexibilita a home office

  • Flexibilní pracovní doba a možnost home-office s příspěvkem na jeho náklady.

Individuální rozpočet benefity

  • Individuální rozpočet ve výši min. 34 000 Kč na nákup vybraných benefitů z oblastí finance, pohoda a zdraví.

Moje finance

  • Příspěvek na penzijní a/nebo životní pojištění a/nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt) z benefitního rozpočtu.
  • Zaměstnanecký akciový program – podílejte se na úspěchu firmy.

Moje pohoda

  • Systém Cafeterie z benefitního rozpočtu.
  • E-stravenky či firemní stravování.
  • Firemní školka v Praze a Ostravě pro podporu rodičů.
  • Zvýhodněné nabídky pro zaměstnance.

Moje zdraví

  • Výhodná MultiSport karta.
  • Možnost nadstandardní zdravotní péče a krizová podpora (např. psycholog).

Přidejte se k nám a staňte se součástí dynamického týmu! Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.