Koordinátor/ka překladů s NJ a AJ
Méně než týden
Siemens, s.r.o.
Siemensova 2715/1, Praha-Stodůlky
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Němčina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa
O pozici
Komunikujete německy a anglicky?
Máte rádi cizí jazyky?
Pokud ano, přidejte se k našemu novému malému týmu projektových koordinátorů Centra sdílených služeb v Praze ve Stodůlkách.
Budete koordinovat překladatelské zakázky v rámci interních systémů (Plunet/memoQ/MS Office), od plánování a monitorování až po kontrolu projektových zdrojů pro našeho zákazníka v Německu.
V roli koordinátora překladů přebíráte od interního zákazníka dokumentaci určenou k překladu, vytváříte nabídku k překladovému projektu. Vybíráte překladatelskou agenturu a kontrolujete termíny dodání. Přeložené dokumenty podrobujete automatizovaným kontrolám kvality z hlediska konzistence terminologie. Všechny dotazy řešíte se zúčastněnými stranami (zákazník, agentura).
Co od Vás očekáváme:
- Komunikativní a pozitivně naladěnou osobnost
- Plánovací a organizační schopnosti
- Pečlivost, smysl pro detail
- Němčina: plynulá úroveň v mluvené i psané podobě
- Angličtina: komunikativní úroveň
- Porozumění a znalost fungování překladatelských technologií (systémy pro správu obsahu, systémy workflow, překladatelské systémy) výhodou
- Zkušenosti s řízením projektů nebo podobnou pozicí jsou velkou výhodou
- Profesionální komunikaci – schopnost komunikovat otevřeně a sebevědomě, umět naslouchat zákazníkům, chápat jejich potřeby a vytvářet vzájemnou důvěru.
- Proaktivní přístup – včas rozpoznat potřeby zákazníků a poskytnout jim nadstandardní péči. Proaktivní a zodpovědný přístup k řešení každé situace.
Co u nás získáte?
Více času na odpočinek
- Až 33 dní volna (5 týdnů dovolené + až 8 dní z benefitního rozpočtu).
- Možnost neplaceného volna pro odpočinek nebo cestování.
Flexibilita a home office
- Flexibilní pracovní doba a možnost home-office s příspěvkem na jeho náklady.
Individuální rozpočet benefity
- Individuální rozpočet ve výši min. 34 000 Kč na nákup vybraných benefitů z oblastí finance, pohoda a zdraví.
Moje finance
- Příspěvek na penzijní a/nebo životní pojištění a/nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt) z benefitního rozpočtu.
- Zaměstnanecký akciový program – podílejte se na úspěchu firmy.
Moje pohoda
- Systém Cafeterie z benefitního rozpočtu.
- E-stravenky či firemní stravování.
- Firemní školka v Praze a Ostravě pro podporu rodičů.
- Zvýhodněné nabídky pro zaměstnance.
Moje zdraví
- Výhodná MultiSport karta.
- Možnost nadstandardní zdravotní péče a krizová podpora (např. psycholog).
Přidejte se k nám a staňte se součástí dynamického týmu! Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.