SPECIALISTA/TKA SPRÁVY FIREMNÍHO PORTFOLIA - GSS ČR
Pořád hledají
J&T BANKA
Pobřežní 394/12, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Bakalářské
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, kteří se nebojí převzít odpovědnost a řídit si práci podle sebe. Pokud máš ekonomické VŠ vzdělání, zkušenosti s agendou obchodních společností a angličtinu zvládáš bez potíží, čeká tě práce, která má hloubku, smysl – a prostor pro růst.
Global Solutions Services ČR, s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny, která působí v Praze, Bratislavě a Nikósii. Zaměřujeme se na správu obchodních společností v ČR i v zahraničí. Do našeho 24členného pražského týmu hledáme administrátora/administrátorku zahraničních společností na plný úvazek.
CO BUDEŠ MÍT NA STAROSTI:
· Komplexní správu několika firem – od každodenní agendy až po přípravu smluv, pokynů a korporátních dokumentů
· Přímý kontakt s klienty i s odborníky z oblastí účetnictví, práva a daní – budeš klíčovou spojkou
· Samostatné řízení transakcí a spolupráci s auditory v zahraničí
· Finanční a daňovou kontrolu společností ve spolupráci s naším účetním a daňovým týmem
· Spolurozhodování o strategických otázkách – každý měsíc se potkáváme na týmové snídani, kde plánujeme a ladíme směr
CO NABÍZÍME:
· Možnost řídit si svůj čas – kombinuj práci z domova a kanceláře podle aktuální situace
· Flexibilní pracovní dobu - svobodu v organizaci času
· Zodpovědnou roli s reálným dopadem a respektem ke tvému názoru
· Podporující a odborně stimulující prostředí – obklopí tě zkušení lidé, kteří vědí, co dělají
· Moderní kanceláře v pražském Karlíně a fajn tým, který drží při sobě
A NAVÍC:
· Smlouvu na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
· Nadstandardní finanční ohodnocení a výkonnostní odměny
· Cafeterii s příspěvkem 10 000 Kč ročně na volnočasové aktivity dle vlastního výběru
· 25 dní dovolené + 3 sick days – víme, že odpočinek je základ
· Stravenkovou kartu Edenred a Multisport kartu – pro dobré jídlo i lepší kondici
· Pravidelné masáže přímo na pracovišti – když potřebuješ vypnout
· Ovocné a zeleninové dny – zdravá energie vždy po ruce
· Pracujeme s digitálními nástroji a AI – pro efektivitu a méně rutiny
· Systematický odborný rozvoj – pravidelná školení i výuka angličtiny
· Týmová setkávání, společné snídaně a firemní akce – budujeme vztahy, ne jen procesy
Zní to jako něco pro tebe?
Pošli nám životopis a pár vět o sobě. Budeme se těšit!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.