Manažer/ka útvaru financí a účetnictví
Méně než 2 týdny
Severočeská vodárenská společnost a.s.
Přítkovská 1689/14, Teplice-Trnovany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance
O pozici
NABÍZÍME
-
Zázemí největší vodárenské společnosti
-
Jistotu zaměstnání ve stabilní a silné společnosti
-
Důsledné dodržování pracovněprávních předpisů
-
Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
-
Příjemné pracovní prostředí
BENEFITY
-
příspěvek na stravování
-
5 týdnů dovolené
-
5 dnů zdravotního volna
-
příspěvek na životní a penzijní připojištění
-
nadstandardní lékařská péče telemedicína poskytovaná i pro rodinu
-
zvýhodněný telefonní tarif i pro rodinu
-
13. a 14. mzda a možnost odměn
-
a další zaměstnanecké benefity
PRACOVNÍ NÁPLŇ
-
Odpovědnost za veškeré účetní procesy dle ČÚS.
-
Zajištění správné a včasné účetní závěrky (řádné i konsolidované) a přípravu výročných zpráv.
-
Odpovědnost za daňová přiznání (DPH, DPPO atd.)
-
Komplexně spravovat bankovní a platební styk, spolupráce při řízení likvidity v rámci cash poolu skupiny.
-
Komunikovat s bankami a zajištovat potřebný reporting (covenanty).
-
Úspěšně procházet audity, spolupracovat s externími a interními auditory a Výborem pro audit.
-
Vést, motivovat a rozvíjet tým účetních.
-
Hledat cesty k optimalizaci a digitalizaci účetních procesů.
-
Podpora při implementaci nového ERP systému.
-
Spolupracovat s vedením společnosti a ředitelem odboru.
POŽADUJEME
-
Vzdělání v ekonomickém oboru (VŠ).
-
Minimálně 5 let praxe v účetnictví, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici (ve střední/velké firmě).
-
Hluboké znalosti českých účetních a daňových předpisů (ČÚS, DPH, DPPO).
-
Praxe s platebním stykem a bankovním reportingem.
-
Zkušenosti s účetními systémy (Helios, Pohoda, jiné) a pokročilý MS Excel.
-
Prokazatelné manažerské a komunikační dovednosti.
-
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail.
-
Analytické myšlení a proaktivní přístup.
-
Angličtina výhodou.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.