banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer/ka útvaru financí a účetnictví

Méně než 2 týdny

Severočeská vodárenská společnost a.s.

Přítkovská 1689/14, Teplice-Trnovany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

NABÍZÍME

  • Zázemí největší vodárenské společnosti

  • Jistotu zaměstnání ve stabilní a silné společnosti

  • Důsledné dodržování pracovněprávních předpisů

  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu

  • Příjemné pracovní prostředí

BENEFITY

  • příspěvek na stravování

  • 5 týdnů dovolené

  • 5 dnů zdravotního volna

  • příspěvek na životní a penzijní připojištění

  • nadstandardní lékařská péče telemedicína poskytovaná i pro rodinu

  • zvýhodněný telefonní tarif i pro rodinu

  • 13. a 14. mzda a možnost odměn

  • a další zaměstnanecké benefity

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • Odpovědnost za veškeré účetní procesy dle ČÚS.

  • Zajištění správné a včasné účetní závěrky (řádné i konsolidované) a přípravu výročných zpráv.

  • Odpovědnost za daňová přiznání (DPH, DPPO atd.)

  • Komplexně spravovat bankovní a platební styk, spolupráce při řízení likvidity v rámci cash poolu skupiny.

  • Komunikovat s bankami a zajištovat potřebný reporting (covenanty).

  • Úspěšně procházet audity, spolupracovat s externími a interními auditory a Výborem pro audit.

  • Vést, motivovat a rozvíjet tým účetních.

  • Hledat cesty k optimalizaci a digitalizaci účetních procesů.

  • Podpora při implementaci nového ERP systému.

  • Spolupracovat s vedením společnosti a ředitelem odboru.

POŽADUJEME

  • Vzdělání v ekonomickém oboru (VŠ).

  • Minimálně 5 let praxe v účetnictví, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici (ve střední/velké firmě).

  • Hluboké znalosti českých účetních a daňových předpisů (ČÚS, DPH, DPPO).

  • Praxe s platebním stykem a bankovním reportingem.

  • Zkušenosti s účetními systémy (Helios, Pohoda, jiné) a pokročilý MS Excel.

  • Prokazatelné manažerské a komunikační dovednosti.

  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail.

  • Analytické myšlení a proaktivní přístup.

  • Angličtina výhodou.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.