📌 Customer Service Team Leader
Méně než 2 týdny
Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o.
Karolinská 650/1, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis
O pozici
Chcete být součástí úspěšného týmu a vést oddělení, které hraje klíčovou roli v poskytování špičkového zákaznického servisu pro značku milovanou po celém světě? Máte zkušenosti s řízením lidí, skvělé organizační schopnosti a chuť posouvat procesy na vyšší úroveň? Pak je tato příležitost přesně pro Vás!
Co bude Vaší náplní práce?
- Vedení Customer Service týmu v CZ/SK/HU — podpora, mentoring a rozvoj členů týmu.
- Odpovědnost za plynulý chod všech CS procesů: objednávky, dodací listy, fakturace a opravné fin. dokumenty
- Definování priorit, rozdělování úkolů a zajištění každodenní operativy.
- Úzká spolupráce s logistickým partnerem - pravidelná komunikace, řešení komplikací a zákaznickým požadavků.
- Aktivní účast v probíhajících globálních i lokálních projektech zaměřených na automatizaci a digitalizaci CS procesů.
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními - Logistika/Sales/Finance.
Jak si Vás představujeme?
- Disponujete VŠ vzděláním ideálně v oboru Business/Logistika/Supply Chain.
- Máte zkušenost s vedením týmu a 3-5 let předchozích zkušeností z oddělení Customer Service (ideálně v FMCG)
- Jste pozitivní týmový hráč s výbornými komunikačními dovednostmi
- Mluvíte plynně česky/slovensky a anglicky
- Máte silnou orientaci na zákazníka a proaktivní přístup
- Umíte zvládat více úkolů najednou a nezaleknete se výzev
- Jste samostatný/á a flexibilní při řešení problémů
- Máte zkušenost s ERP systémy (ideálně S4HANA)
Na co se můžete těšit?
- Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
- Různorodou pracovní náplň v srdci Karlína ❤️
- Možnost práce z domova & flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené & 6 Sick Days
- Stravenkový příspěvek
- Příspěvek na telefon a plně hrazený mobilní tarif
- Bohatou Cafeterii
- Možnost osobního i profesního rozvoje
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.