banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka vzdělávání a podpory BPP

Pořád hledají

Broker Consulting, a.s.

Radlická 751/113e, Praha-Jinonice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Hledáš svoji první práci? Zajímá tě svět financí a realit? Chceš se seznámit s bankovním prostředím? Stereotyp v práci není Tvým snem? Máš zájem o svůj osobní rozvoj a chuť se mu aktivně věnovat? To vše včetně skvělého týmu kolegů na pracovišti Ti nabízí naše oddělení vzdělávání. Zde nám pomůžeš zajistit základní administrativní práce, vyřizovat telefonické i emailové požadavky našich spolupracovníků a zaměstnanců pobočkové sítě Broker Point Premium (BPP). Vhodné pro absolventy. Jedná se o juniorní, startovací pozici.

Co přesně bude Tvým úkolem?

organizace a správa interních školení a zkoušek
běžná administrativní činnost spojená s bezproblémovým chodem oddělení a podpory BPP
občasná tvorba reportů, statistik, prezentací
případná koordinace interních procesů spojených s řízením a managementem BPP
příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance

Co Tě u nás naučíme?

pracovat s interními systémy;
zvládat reagovat na podněty a dotazy spolupracovníků a následně je zpracovávat;
poznat důležitost opory týmu;
orientovat se v chodu oddělení a firmy
získat povědomí a praxi ve vedení administrativy, správy a organizace školení, koordinace a managementu franšízové sítě

Co k tomu potřebuješ?

středoškolské vzdělání ukončené maturitou
znalost práce na PC (MS Office) – především Outlook, Excel, Word, Power Point
schopnost a chuť učit se novým věcem
organizační schopnosti
schopnost táhnout za jeden provaz
odpovědný přístup k práci a smysl pro detail
možnost nastoupit ideálně ihned

Výhodou bude, pokud jsi odolný/á vůči stresu, důsledný/á při řešení zadaných úkolů. Pokud budeš s námi tvořit organickou součást týmu a dobře zapadneš do naší příjemné atmosféry. Pokud Ti není cizí práce v menším týmu a pokud rád/a komunikuješ s lidmi a vlastníš řidičský průkaz skupiny B.

Koho se těšíme přivítat mezi nás?

Kolegu/gyni s pozitivním přístupem k životu, k práci, lidem, s chutí prezentovat úspěšnou, stabilní a perspektivní firmu. Kolegu/gyni se zájmem o navázání kvalitní a dlouhodobé spolupráce.
Pozice je vhodná, i když začínáte svoji pracovní kariéru, rádi Vás vše naučíme.

Co můžeme nabídnout

Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům. Možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu. Práci, v rámci které se budeš moci rozvíjet a získávat nové zkušenosti. Kancelář v blízkosti metra Nové Butovice. Homeoffice, pracovní telefon a počítač, dovolená, sickdays, kvartální odměny.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.