banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR administrátor / personalista

Méně než týden

ARMÁDA SPÁSY

Petržílkova 2565/23, Praha-Stodůlky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 200 - 53 800 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Máte aktivní přístup a chuť posouvat věci kupředu? Chcete se účastnit podpory personálních procesů a HR administrativa Vás baví?

V personálním a mzdovém týmu na ústředí se stále něco děje, plánujeme řadu zajímavých projektů a změn, a proto uvítáme posilu, která chce do budoucna poznat i další HR oblasti.

Naše oddělení je specifické propojením profesionální personalistiky s posláním neziskového sektoru. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má chuť rozvíjet sebe i naše procesy, podpořit vedoucí pracovníky a současně ctít hodnoty organizace s křesťanským základem. Spolupráce s organizačními jednotkami v rámci ČR vytváří dynamické prostředí, kde naše práce má přímý dopad.

Co bude náplní Vaší práce:

  • administrativa spojená s uzavíráním, změnami nebo ukončováním pracovních poměrů i dohod
  • zadávání a správa personálních dat v HR systému (Abra) a interních systémech (Sharepoint atd.)
  • vedení osobních složek zaměstnanců
  • každodenní spolupráce s interní mzdovou účtárnou
  • komunikace s úřady – ÚP, ZP, příprava pravidelných hlášení
  • poradenství a metodická podpora vedoucích pracovníků v oblasti pracovního práva, docházky, rozvržení pracovní doby, benefitů apod.
  • kontrola souladu s GDPR, pracovněprávními předpisy a vnitřními směrnicemi organizace

Rádi nabídneme:

  • stabilní zaměstnání v zavedené a rostoucí organizaci s 35-letou tradicí v ČR, patřící mezi největší poskytovatele sociálních služeb
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou
  • práci, která má smysl a přispívá k našemu humanitárnímu poslání
  • přátelský tým, který vždy podpoří
  • plný úvazek 37,5 hod/týden a pevnou pracovní dobu - uvítáme „ranní ptáče“ :-)
  • možnost rozvoje do pozice všestranného personalisty
  • stravenkový paušál v hodnotě 70,- Kč/den
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost podílet se na zlepšování interních procesů
  • kanceláře přímo u metra B Hůrka, neformální a vstřícné prostředí

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. SŠ s maturitou
  • ideálně alespoň 2 roky praxe na pozici v administrativě HR nebo ve mzdové účtárně
  • zkušenost s každodenní prací na PC (Excel, Word)
  • dobrá orientace v zákoníku práce
  • samostatnost, pečlivost a přemýšlení v souvislostech
  • schopnost táhnout za jeden provaz s týmem
  • velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem (výborná znalost češtiny včetně gramatiky)
  • výhodou je zkušenost s prací v jakémkoli personálním systému

Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte odpovědí na tento inzerát nejlépe do 2.9.2025.

Vybraní uchazeči budou průběžně kontaktováni a zváni na osobní pohovor na ústředí AS.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.