banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Personalista/personalistka

Méně než 2 týdny

Hospic sv. Štěpána, z.s.

Rybářské náměstí 662/4, Litoměřice-Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

17 500 - 21 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Hledáme personalistu/personalistku
0,5 úvazku

Jsme nezisková organizace s lidským přístupem, pečující nejen o pacienty, ale i o tým.

Hledáme zkušeného, samostatného personalistu/personalistku do hospice

– strategická HR pozice s odpovědností za personální agendu, odměňování i rozvoj lidí

Místo výkonu práce: Litoměřice Hospic sv. Štěpána

Co bude vaší náplní práce:

Hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á převezme kompletní odpovědnost za personální oblast hospice – od administrativy po strategii. Budete pracovat přímo s ředitelem, úzce spolupracovat s ekonomem a externí mzdovou účetní.

Hlavní odpovědnosti:

  • Samostatné vedení kompletní personální agendy (pracovní smlouvy, nástupy, změny, výstupy, osobní složky).
  • Komunikace s úřady, správa personálních spisů.
  • Rozvoj systému finančního odměňování ve spolupráci s ředitelem a ekonomem.
  • Příprava a správa směrnic a vnitřních předpisů – zejména směrnice o odměňování, benefitech, vzdělávání a dalších dokumentů personálního rázu
  • Správa nefinančních benefitů – koordinace systému péče o zaměstnance (volno navíc, supervize, teambuildingy apod.). Správa Up benefitů.
  • Talent management, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, vedení agendy kvalifikačních dohod.
  • Komunikace se zaměstnanci, podpora pracovních vztahů a péče o firemní kulturu.
  • Spolupráce s ekonomem a mzdovou účetní – podklady k výplatám, rozpočty, reporting.
  • Těsná spolupráce s ředitelem hospice – strategické HR poradenství, důvěrná role.
  • Výkaznictví ÚZIS, OK systém a další sociální a zdravotní reporty interní i externí

Koho hledáme:

  • Máte min. 3 roky praxe v samostatné roli personalisty/HR specialisty?
  • Umíte kombinovat administrativní pečlivost a strategické uvažování?
  • Vyznáte se v zákoníku práce, orientujete se v odměňování, vzdělávání a personálních procesech?
  • Umíte spolupracovat s ekonomickým úsekem a přemýšlet v číslech?
  • Jste člověk s empatií, důvěryhodností a schopností jednat samostatně i v týmu?
  • Pak možná hledáme právě vás.

Co nabízíme:

  • Smysluplnou práci v organizaci, která pomáhá lidem v závěru života i jejich blízkým.
  • Klíčovou a samostatnou roli s důvěrou vedení a reálným dopadem na prostředí hospice.
  • Možnost nastavovat a řídit HR procesy – od odměňování po benefity a vzdělávání.
  • Úzkou spolupráci s vedením a možnost tvořit.
  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, přátelské prostředí a lidský přístup.
  • podporu ve vzdělávání a osobním rozvoj
  • výuka angličtiny přímo v hospici
  • čerpání Up Benefitů

Zaujala vás tato příležitost?

Pošlete nám životopis a krátký motivační dopis.

Nástup: 09/2025

0,5 úvazku – 17 500-21 000 Kč dle výše prokázané praxe a oblasti znalosti prokázané v rámci výběrového řízení/AC.

Výběrové řízení plánujeme v srpnu 2025, nástup ideálně 09/2025

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.