Personalista/personalistka
Méně než 2 týdny
Hospic sv. Štěpána, z.s.
Rybářské náměstí 662/4, Litoměřice-Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
17 500 - 21 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR
O pozici
Hledáme personalistu/personalistku
0,5 úvazku
Jsme nezisková organizace s lidským přístupem, pečující nejen o pacienty, ale i o tým.
Hledáme zkušeného, samostatného personalistu/personalistku do hospice
– strategická HR pozice s odpovědností za personální agendu, odměňování i rozvoj lidí
Místo výkonu práce: Litoměřice Hospic sv. Štěpána
Co bude vaší náplní práce:
Hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á převezme kompletní odpovědnost za personální oblast hospice – od administrativy po strategii. Budete pracovat přímo s ředitelem, úzce spolupracovat s ekonomem a externí mzdovou účetní.
Hlavní odpovědnosti:
- Samostatné vedení kompletní personální agendy (pracovní smlouvy, nástupy, změny, výstupy, osobní složky).
- Komunikace s úřady, správa personálních spisů.
- Rozvoj systému finančního odměňování ve spolupráci s ředitelem a ekonomem.
- Příprava a správa směrnic a vnitřních předpisů – zejména směrnice o odměňování, benefitech, vzdělávání a dalších dokumentů personálního rázu
- Správa nefinančních benefitů – koordinace systému péče o zaměstnance (volno navíc, supervize, teambuildingy apod.). Správa Up benefitů.
- Talent management, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, vedení agendy kvalifikačních dohod.
- Komunikace se zaměstnanci, podpora pracovních vztahů a péče o firemní kulturu.
- Spolupráce s ekonomem a mzdovou účetní – podklady k výplatám, rozpočty, reporting.
- Těsná spolupráce s ředitelem hospice – strategické HR poradenství, důvěrná role.
- Výkaznictví ÚZIS, OK systém a další sociální a zdravotní reporty interní i externí
Koho hledáme:
- Máte min. 3 roky praxe v samostatné roli personalisty/HR specialisty?
- Umíte kombinovat administrativní pečlivost a strategické uvažování?
- Vyznáte se v zákoníku práce, orientujete se v odměňování, vzdělávání a personálních procesech?
- Umíte spolupracovat s ekonomickým úsekem a přemýšlet v číslech?
- Jste člověk s empatií, důvěryhodností a schopností jednat samostatně i v týmu?
- Pak možná hledáme právě vás.
Co nabízíme:
- Smysluplnou práci v organizaci, která pomáhá lidem v závěru života i jejich blízkým.
- Klíčovou a samostatnou roli s důvěrou vedení a reálným dopadem na prostředí hospice.
- Možnost nastavovat a řídit HR procesy – od odměňování po benefity a vzdělávání.
- Úzkou spolupráci s vedením a možnost tvořit.
- 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, přátelské prostředí a lidský přístup.
- podporu ve vzdělávání a osobním rozvoj
- výuka angličtiny přímo v hospici
- čerpání Up Benefitů
Zaujala vás tato příležitost?
Pošlete nám životopis a krátký motivační dopis.
Nástup: 09/2025
0,5 úvazku – 17 500-21 000 Kč dle výše prokázané praxe a oblasti znalosti prokázané v rámci výběrového řízení/AC.
Výběrové řízení plánujeme v srpnu 2025, nástup ideálně 09/2025
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.