Bezpečnostní technik / Koordinátor procesů & Senior specialista podpory provozu
Méně než 2 týdny
Authentica, s.r.o.
Syrovice 688
Vídeňská 102/113, Brno-Dolní Heršpice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování
O pozici
Hledáme zkušeného odborníka do našeho týmu, který spojí bezpečnostní standardy s efektivním vedením procesů a seniorní podporou provozu ve skladu fulfillmentu.
Co budeš mít na starosti:
- Dohled nad dodržováním bezpečnostních předpisů (BOZP, PO) ve skladu fulfillmentu.
- Identifikace rizik, provádění kontrol a návrh opatření ke zvýšení bezpečnosti práce.
- Vedení evidence školení BOZP, zajišťování povinných revizí a auditů.
- Koordinace a standardizace skladových procesů, zavádění zlepšení a best practices.
- Řešení složitějších operativních situací a podpora vedoucího skladu.
- Mentorování juniorních Operations Support Specialistů, sdílení know-how.
- Tvorba reportů a analýz pro vedení, návrhy na strategická zlepšení.
Bez čeho se tahle role neobejde?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost s oblastí BOZP a PO – ideálně praxe v prostředí skladu, výroby nebo logistiky. Odpovídající kvalifikace (např. OZO BOZP/PO) výhodou.
- Znalost skladových nebo výrobních procesů – rozumíš fungování provozu a dokážeš navrhovat efektivní řešení.
- Schopnost identifikovat rizika a hledat způsoby zlepšení – bezpečnost a kvalita jsou pro nás klíčové.
- Analytické myšlení a orientace na detail – umíš pracovat s daty a navrhovat strategická vylepšení.
- Podílení se na tvorbě a nastavování skladových procesů a zajišťování jejich kontroly, funkčnosti a dodržování.
- Zkušenost s vedením nebo mentorováním kolegů – rád/a sdílíš znalosti a podporuješ rozvoj týmu.
- Organizační a komunikační schopnosti – zvládáš koordinaci úkolů napříč týmem a komunikaci napříč odděleními.
- Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup - nevyhýbáš se problémům, ale jdeš jim naproti a hledáš cesty, jak je vyřešit.
- Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel), případně zkušenosti s WMS nebo jiným ERP systémem výhodou.
- Angličtina na úrovni B1–B2 – používána jak v osobní komunikaci, tak při práci.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Motivující mzdové ohodnocení s ohledem na Tvůj individuální pracovní výkon.
- Mzdu k 12. dni v měsíci.
- 25 dní dovolené
- Firemní autobus ZDARMA z Brna a okolí až ke skladu a zpět.
- Kariérní růst – u nás můžeš jít výš (i napříč firmou).
- Káva, čaj a automat plný dobrot!
- Drobné občerstvení formou firemních snídání jednou týdně!
- Stravenkový paušál a příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
- Multisport karta – a pokud ti po šichtě ještě zbyde energie, klidně si skoč do fitka, bazénu nebo na masáž. 🏋️
- Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy
- Hudba ve skladu, která Ti zvedne náladu i výkon – žádné ticho jako v knihovně!
Pokud Tě tato pozice zaujala a vidíš se v této roli, neváhej a ozvi se nám. Těšíme se, až Tě poznáme!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.