banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR Controller

Méně než 2 týdny

Škoda Electric

Průmyslová 610/2a, Plzeň-Doudlevce

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR


O pozici

Hledáme HR Controllera, který bude klíčovým článkem mezi HR a finančním úsekem.

• Baví vás práce s daty, plánování a hledání efektivních řešení?
• Je vám blízká oblast reportingu, HR databází a analýzy dat?
• Máte analytické myšlení a rádi hledáte souvislosti tam, kde je ostatní nevidí?
• Orientujete se v běžné personální agendě?

Pokud ano, tato role je pro vás. 😊

Pozice je vhodná pro ty z vás, kteří máte rádi pořádek v číslech, jste systematičtí a dokážete zachovat chladnou hlavu i při náročnějších úkolech s pevně danými termíny.

Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou.

Rádi vás poznáme.

Co vás u nás čeká

  • tvorba pravidelných reportů, např. headcount, fluktuace, náklady na mzdy
  • analýza trendů v oblasti zaměstnanosti, absencí, produktivity a benefitů
  • příprava podkladů pro vedení společnosti
  • spolupráce na tvorbě rozpočtů na zaměstnance (mzdy, školení, benefity) – tvorba Business Planu a Forecastu
  • monitorování čerpání rozpočtu včetně sledování odchylek
  • identifikace příležitostí ke zlepšení efektivity HR procesů
  • spolupráce s HR Business Partnery na implementaci změn
  • účast na projektech v oblasti digitalizace HR dat
  • spolupráce s IT a finančním oddělením na integraci systémů
  • zajištění souladu HR dat s interními politikami a legislativou
  • příprava podkladů pro interní a externí audity
  • příprava dat pro importy do jiných aplikací

Co od vás očekáváme

  • VŠ vzdělání – ideálně ekonomického nebo HR směru
  • praxi v oblasti HR controllingu nebo finančního controllingu min. 3 roky
  • pokročilou znalost Excelu, zkušenost s HR systémy (Elanor výhodou)
  • znalost pracovněprávní legislativy
  • analytické myšlení, preciznost
  • komunikační dovednosti a schopnost spolupráce napříč odděleními

Proč se k nám přidat?

  • nabízíme širokou škálu benefitů, která potěší:

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.