HR Controller
Méně než 2 týdny
Škoda Electric
Průmyslová 610/2a, Plzeň-Doudlevce
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR
O pozici
Hledáme HR Controllera, který bude klíčovým článkem mezi HR a finančním úsekem.
• Baví vás práce s daty, plánování a hledání efektivních řešení?
• Je vám blízká oblast reportingu, HR databází a analýzy dat?
• Máte analytické myšlení a rádi hledáte souvislosti tam, kde je ostatní nevidí?
• Orientujete se v běžné personální agendě?
Pokud ano, tato role je pro vás. 😊
Pozice je vhodná pro ty z vás, kteří máte rádi pořádek v číslech, jste systematičtí a dokážete zachovat chladnou hlavu i při náročnějších úkolech s pevně danými termíny.
Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou.
Rádi vás poznáme.
Co vás u nás čeká
- tvorba pravidelných reportů, např. headcount, fluktuace, náklady na mzdy
- analýza trendů v oblasti zaměstnanosti, absencí, produktivity a benefitů
- příprava podkladů pro vedení společnosti
- spolupráce na tvorbě rozpočtů na zaměstnance (mzdy, školení, benefity) – tvorba Business Planu a Forecastu
- monitorování čerpání rozpočtu včetně sledování odchylek
- identifikace příležitostí ke zlepšení efektivity HR procesů
- spolupráce s HR Business Partnery na implementaci změn
- účast na projektech v oblasti digitalizace HR dat
- spolupráce s IT a finančním oddělením na integraci systémů
- zajištění souladu HR dat s interními politikami a legislativou
- příprava podkladů pro interní a externí audity
- příprava dat pro importy do jiných aplikací
Co od vás očekáváme
- VŠ vzdělání – ideálně ekonomického nebo HR směru
- praxi v oblasti HR controllingu nebo finančního controllingu min. 3 roky
- pokročilou znalost Excelu, zkušenost s HR systémy (Elanor výhodou)
- znalost pracovněprávní legislativy
- analytické myšlení, preciznost
- komunikační dovednosti a schopnost spolupráce napříč odděleními
Proč se k nám přidat?
- nabízíme širokou škálu benefitů, která potěší:
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.