Junior Customer Service Specialist
Méně než 2 týdny
Allegro Retail a.s.
Českobratrská 3321/46, Ostrava-Moravská Ostrava
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Služby
O pozici
Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist.
- Baví vás pomáhat lidem a řešit jejich výzvy s úsměvem?
- Chcete být oporou zákazníkům?
Pak jste u nás správně!
Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!
Co bude náplní vaší práce?
- Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
- Komplexní podpora: Poskytování informací o uživatelském prostředí Allegra, jak nakupovat na platformě, jak reklamovat u prodejců, a pomoc při řešení sporů s prodejci.
- Multikanálová komunikace: Komunikace s našimi zákazníky probíhá převážně pomocí e-mailu, chatu na webu Allegro a WhatsApp. Zákazník si navíc může objednat hovor a my mu zavoláme.
- Spolupráce napříč odděleními: Jako poradce budete úzce komunikovat s dalšími týmy, jako jsou kvalita, security a merchant oddělení, abyste zajistili nejlepší řešení.
Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
- Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
- Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
- Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
- Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.
Koho hledáme?
- Osobu s vynikajícími komunikačními schopnostmi a vysokou mírou empatie.
- Zájem o online nakupování a e-commerce prostředí.
- Schopnost pracovat s více komunikačními kanály.
- Spolehlivost a zodpovědnost.
- Pracovní doba: Pokrýváme zákazníky každý den PO - NE od 8:00 do 22:00. Směny jsou rozděleny na tři a to v tomto rozložení: 8 - 16:30, 11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.
Proč do toho jít?
- Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
- Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
- Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
- Možnost Home Office
- Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
- Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office
Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna!
Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.