banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Aplikační administrátor (interní systémy)

Méně než 2 týdny

Vegacom a.s.

Novodvorská 1010/14, Praha-Lhotka

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů


O pozici

Máte technické myšlení a baví vás, když věci fungují? Rád/a hledáte řešení a chcete mít možnost ovlivnit, jak se interní systémy vyvíjejí? U nás nebudete jen „údržbař“, ale součást týmu, který posouvá digitalizaci celé firmy dopředu.

Do centrály Vegacom v Praze hledáme kolegu/kolegyni, který převezme správu a rozvoj našeho interního systému pro řízení zakázek a projektů. Součástí role je i pomoc uživatelům – koordinátorům, stavbyvedoucím nebo technikům v terénu.


Co budete dělat

  • Správa a konfigurace interní aplikace – nasazování změn, monitoring, základní údržba.
  • Vývoj menších úprav (skripty, workflow, reporty, integrace) + testování a nasazení.
  • Technická podpora uživatelů – diagnostika problémů, řešení ticketů, komunikace s týmem.
  • Sběr a analýza požadavků z businessu, jejich prioritizace a zadání vývoje.
  • Tvorba uživatelské dokumentace a školení interních kolegů.
  • Spolupráce s IT týmem mateřské společnosti a s dodavateli.
  • Zapojení do firemních digitalizačních projektů.


Bez čeho se neobejdete

  • Základní technický přehled – orientujete se v tom, jak fungují aplikace a data.
  • Zkušenost z oblasti IT podpory, aplikací nebo interních systémů je velkou výhodou.
  • Umíte si poradit s analýzou problému a logicky přemýšlet.
  • Dokážete vysvětlit technické věci srozumitelně i „netechnikům“.
  • Umíte pracovat samostatně a vzít za věci zodpovědnost.


Co se vám bude hodit navíc (ale není podmínkou)

  • Znalost SQL (základy stačí).
  • Zkušenost s konfigurací nebo vývojem aplikací.
  • Zkušenost s procesy ve firmách (workflow, business požadavky).
  • Schopnost psát jednoduchou dokumentaci nebo školit uživatele.


Co nabízíme

  • Smysluplnou práci – váš systém u nás používá celá firma.
  • Možnost růst – odborně i do větší zodpovědnosti (analýza, architektura, vedení projektu).
  • Stabilní pracovní prostředí české technologické firmy.
  • Notebook, mobil a vše potřebné k práci.
  • Pružnou pracovní dobu a možnost částečné práce z domu.
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny zdravotního volna
  • Multisport karta, stravenky, příspěvky na vzdělávání a další 👉 www.vegacom.cz/kariera/co-u-nas-najdete/benefity/

Chcete se přidat?
Pošlete nám váš životopis nebo odkaz na LinkedIn. Ozveme se vám a domluvíme se na dalším kroku.
Těšíme se na spolupráci.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.