banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Referent/ka recepce

Méně než 2 týdny

CIUR a.s.

Pražská 1012/65, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav-Brandýs nad Labem

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Jazyky

Čeština (Základní)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Co vás čeká:

Přijímání návštěv a telefonních hovorů
Odpovídání na telefonické dotazy a poskytování základních informací o společnosti a jejích službách.
Přijímání a odbavení návštěv a přijíždějících vozidel poskytování potřebných informací a směřování k příslušným osobám a objektům .
Evidence návštěv v počítačovém systému
Správa administrativy
Vedení evidence příchodů a odchodů návštěv a přijíždějících vozidel.
Administrativní podpora při přebírání a odesílání zásilek.
Příprava a správa interní dokumentace, jako jsou protokoly a potvrzení o přijíždějících a odjíždějících nákladech, jejich evidence a předání na příslušná pracoviště.
Koordinace a organizace schůzek
Pomoc při organizaci firemních akcí a setkání.
Zajištění chodu recepce a provozu vrátnice
Udržování pořádku a reprezentativního vzhledu recepce a společných prostor vrátnice.
Prověřování oprávněnosti vstupu přicházejících a přijíždějících osob do objektu
Předávání orientačních informací řidičům kamionů a jejich správné navedení na nakládku nebo vykládku
Podpora komunikace
Spolupráce s různými odděleními společnosti pro zajištění plynulé komunikace.
Zpracovávání a předávání informací mezi zaměstnanci a vedením.
Zajištění bezpečnosti
Dodržování bezpečnostních předpisů a standardů společnosti.
Kontrola přístupu do společnosti a vedení evidence návštěv kvůli bezpečnosti.
Sledování bezpečnostních systémů pro detekci ohně a zabezpečení vstupů do budov
Bezpečnostní obhlídky areálu
Funkce ohlašovny mimořádných situací a požárů
Zpracování požadavků a stížností
Zpracovávání a řešení dotazů, požadavků nebo stížností ze strany návštěvníků a zaměstnanců.
Poskytování kvalitní zákaznické podpory a služeb.


Požadavky na pozici:

Vynikající komunikační a organizační schopnosti.
Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.
Příjemné vystupování a profesionální přístup.

Co vám můžeme nabídnout

Perspektivní a zajímavou práci ve stabilně rostoucí rodinné firmě

Odborné zaškolení

Velký prostor pro samostatnou práci a vlastní management přidělené problematiky

Zaměstnání na hlavní pracovní poměr

Motivující finanční ohodnocení (fixní plat + odměna dle dosažených výsledků),

Příspěvek na stravování

5 týdnů dovolené

Přátelské pracovní prostředí a stabilní tým, který Vás vždy podpoří

Sleva na firemní výrobky/služby

Účast na firemních akcích

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.