banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Business Development Support

Méně než týden

Košík.cz s.r.o.

Evropská 2758/11, Praha-Dejvice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Základní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod


O pozici

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a právě expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.

A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů.

Business Development Support zajišťuje administrativní a organizační podporu Business Development týmu. Jeho úkolem je vyřizování podkladů, příprava dokumentace a koordinace zadaných úkolů spojených s obchodním rozvojem. Současně odpovídá za správnost a úplnost dat v systému a stará se o zpracování požadavků stávajících klientů.

Detailní popis pozice

  • Správa a evidence dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody, prezentace).
  • Práce s obchodními daty a interními systémy pro analýzu a strategické plánování.
  • Odpovědnost za správnost a úplnost dat.
  • Příprava prezentací, přehledů a reportů podle zadání Business Development specialisty.
  • Zpracování a koordinace požadavků od stávajících klientů – předávání na odpovědné týmy, dohled nad vyřešením a zpětná komunikace.
  • Administrativní činnosti související s obchodní agendou.
  • Další činnosti dle zadání manažera.

Požadujeme

  • Důslednost a pečlivost při práci s daty (správnost, úplnost, aktuálnost).
  • Pokročilá znalost práce s MS Office / Google Workspace (Excel/Sheets, PowerPoint/Slides)
  • Orientace v administrativních procesech (smlouvy, fakturační podklady).
  • Zodpovědnost a spolehlivost – umí dotahovat úkoly do konce.
  • Flexibilita, smysl pro prioritizaci a schopnost rychle reagovat na změny.

Nabízíme

  • Nástup možný ihned.
  • Variabilní složku mzdy vyplácenou kvartálně.
  • Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Věříme v sílu osobního kontaktu – proto se většinu času potkáváme společně v kanceláři.
  • MultiSport karta, Makro karta a firemní ZOO karta.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • VIP ceny na Vivantis.cz, Alza.cz, Electrolux, AEG a Samsung e-shop.
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Zvýhodněné tarify od T-mobile.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Firemní akce a teambuildingy.

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.