banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka technického oddělení a logistiky

Méně než 2 týdny

MIBA s.r.o.

Za Stodolou 94, Modletice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod


O pozici

Asistent/ka technického oddělení a logistiky

Baví Vás rozmanitá práce a nebojíte se administrativy? Jste komunikativní a máte výborné organizační schopnosti? Tak čtěte dál.

Daří se nám a rosteme: přidejte se k nám! 🌟

Do našeho přátelského kolektivu v Modleticích u Prahy hledáme šikovnou kolegyni/kolegu, která/ý bude administrativní podporou technického oddělení a rád/a využije při své práci středně pokročilou znalost cizího jazyka.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Přátelské rodinné prostředí a kolektiv.
  • Vlastní zodpovědnost a samostatnost.
  • Odpovídající finanční ohodnocení💰
  • Časem možnost občasné práce z domu (home office).
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • Možnost spolupráce na živnostenský list.

Místo výkonu práce: Modletice u Prahy

Čemu se budete věnovat:

  • Administrativní podpoře technického oddělení a logistiky.
  • Vytváření objednávek.
  • Vyřizování účetních dokladů, faktur, součinnosti s účetním oddělením.
  • Přípravě podkladů a prezentací na jednání.
  • Účasti na pravidelných poradách a vedení agendy porad.
  • Správě dokumentů v interních systémech a spolupráci s IT při vylepšování IT platforem.
  • Podpoře a spolupráci s kolegy z ostatních oddělení (montáž, project management) 🤝


A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:

  • Praxe v administrativě či back office.
  • Středně pokročilá znalost cizího jazyka (AJ či NJ) 💡
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Teams, zkušenost s IT systémy).
  • Znalost SHP, CRM či Business Central výhodou.
  • Přátelská povaha s pozitivním přístupem.
  • Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
  • Flexibilita a časová pružnost⏱️
  • Pohotový a operativní přístup, spolehlivost.

Pokud máte tyto dovednosti a chcete se stát součástí našeho týmu, rádi se s Vámi setkáme! 🌟

Chcete vědět více o nás a našich projektech?
Navštivte naše webové stránky: 🌐 www.miba.cz,🌐 www.kariera.mibaholding.cz

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře 📩.
Vaše dotazy rádi zodpovíme na HR: 📞+420 777 357 165.

Těšíme se na Vaši reakci! 🙌

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.