Asistent/ka technického oddělení a logistiky
Méně než 2 týdny
MIBA s.r.o.
Za Stodolou 94, Modletice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod
O pozici
Asistent/ka technického oddělení a logistiky
Baví Vás rozmanitá práce a nebojíte se administrativy? Jste komunikativní a máte výborné organizační schopnosti? Tak čtěte dál.
Daří se nám a rosteme: přidejte se k nám! 🌟
Do našeho přátelského kolektivu v Modleticích u Prahy hledáme šikovnou kolegyni/kolegu, která/ý bude administrativní podporou technického oddělení a rád/a využije při své práci středně pokročilou znalost cizího jazyka.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí stabilní české společnosti
- Flexibilní pracovní dobu ⏰
- Přátelské rodinné prostředí a kolektiv.
- Vlastní zodpovědnost a samostatnost.
- Odpovídající finanční ohodnocení💰
- Časem možnost občasné práce z domu (home office).
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
- Možnost spolupráce na živnostenský list.
Místo výkonu práce: Modletice u Prahy
Čemu se budete věnovat:
- Administrativní podpoře technického oddělení a logistiky.
- Vytváření objednávek.
- Vyřizování účetních dokladů, faktur, součinnosti s účetním oddělením.
- Přípravě podkladů a prezentací na jednání.
- Účasti na pravidelných poradách a vedení agendy porad.
- Správě dokumentů v interních systémech a spolupráci s IT při vylepšování IT platforem.
- Podpoře a spolupráci s kolegy z ostatních oddělení (montáž, project management) 🤝
A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:
- Praxe v administrativě či back office.
- Středně pokročilá znalost cizího jazyka (AJ či NJ) 💡
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Teams, zkušenost s IT systémy).
- Znalost SHP, CRM či Business Central výhodou.
- Přátelská povaha s pozitivním přístupem.
- Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
- Flexibilita a časová pružnost⏱️
- Pohotový a operativní přístup, spolehlivost.
Pokud máte tyto dovednosti a chcete se stát součástí našeho týmu, rádi se s Vámi setkáme! 🌟
Chcete vědět více o nás a našich projektech?
Navštivte naše webové stránky: 🌐 www.miba.cz,🌐 www.kariera.mibaholding.cz
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře 📩.
Vaše dotazy rádi zodpovíme na HR: 📞+420 777 357 165.
Těšíme se na Vaši reakci! 🙌
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.