Asistent/ka prodeje a online objednávek
Méně než 2 týdny
NOVASERVIS spol. s r.o.
Merhautova 1062/208, Brno-Černá Pole
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce, Vyhrazený čas na inovace
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod
O pozici
Kdo jsme?
Jsme NOVASERVIS, člen skupiny FERRO Group – jeden z největších výrobců a distributorů sanitární a instalační techniky ve střední Evropě. Máme za sebou více než 30 let zkušeností na mezinárodních trzích a jsme lídrem na českém i slovenském trhu. Působíme také v Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Moldavsku, Bulharsku, Portugalsku a dalších zemích.
Naše specializace spočívá v udržitelných řešeních pro efektivní spotřebu vody a ekologické zdroje tepla.
Koho hledáme?
Do našeho Brněnského týmu hledáme spolehlivou a komunikativní osobu, která zajistí hladký chod naší prodejny a zároveň se bude starat o online objednávky z e-shopu. Pokud hledáte různorodou práci, baví Vás kontakt se zákazníky a nezaleknete se administrativy, může být tahle pozice právě pro Vás :-).
Co bude náplní Vaší práce?
Provoz prodejny:
- zajištění každodenního chodu prodejny a související administrativy
- aktivní komunikace se zákazníky a odborné poradenství
- přejímka, kontrola a skladování zboží, dohled nad prezentací sortimentu
- obsluha pokladny
- spolupráce na inventurách a plánování zásob
Online objednávky (e-shop):
- správa objednávek a administrace e-shopu
- komunikace se zákazníky e-mailem a telefonicky
- zajištění hladkého průběhu objednávkového procesu
- spolupráce na expedici a logistice zásilek
Co od Vás očekáváme?
- samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
- dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- základní znalost práce na PC (e-mail, administrace objednávek, interní systémy)
- zkušenosti z oblasti obchodu nebo administrativy
Co Vám nabízíme?
- pracovní poměr na HPP (pondělí – pátek, 8:30 do 17:00)
- zázemí stabilní firmy
- podporu přátelského a zkušeného týmu
- různorodou práci s kombinací osobního a online kontaktu
- dotované stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- Edenred karta
- sleva na firemní produkty
- hrazené lekce angličtiny
Zaujala Vás tato nabídka?
Možná právě Vy doplníte náš tým a společně posuneme věci dál. Těšíme se :-).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.