banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka prodeje a online objednávek

Méně než 2 týdny

NOVASERVIS spol. s r.o.

Merhautova 1062/208, Brno-Černá Pole

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce, Vyhrazený čas na inovace

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod


O pozici

Kdo jsme?

Jsme NOVASERVIS, člen skupiny FERRO Group – jeden z největších výrobců a distributorů sanitární a instalační techniky ve střední Evropě. Máme za sebou více než 30 let zkušeností na mezinárodních trzích a jsme lídrem na českém i slovenském trhu. Působíme také v Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Moldavsku, Bulharsku, Portugalsku a dalších zemích.
Naše specializace spočívá v udržitelných řešeních pro efektivní spotřebu vody a ekologické zdroje tepla.

Koho hledáme?

Do našeho Brněnského týmu hledáme spolehlivou a komunikativní osobu, která zajistí hladký chod naší prodejny a zároveň se bude starat o online objednávky z e-shopu. Pokud hledáte různorodou práci, baví Vás kontakt se zákazníky a nezaleknete se administrativy, může být tahle pozice právě pro Vás :-).

Co bude náplní Vaší práce?

Provoz prodejny:

  • zajištění každodenního chodu prodejny a související administrativy
  • aktivní komunikace se zákazníky a odborné poradenství
  • přejímka, kontrola a skladování zboží, dohled nad prezentací sortimentu
  • obsluha pokladny
  • spolupráce na inventurách a plánování zásob

Online objednávky (e-shop):

  • správa objednávek a administrace e-shopu
  • komunikace se zákazníky e-mailem a telefonicky
  • zajištění hladkého průběhu objednávkového procesu
  • spolupráce na expedici a logistice zásilek

Co od Vás očekáváme?

  • samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • základní znalost práce na PC (e-mail, administrace objednávek, interní systémy)
  • zkušenosti z oblasti obchodu nebo administrativy

Co Vám nabízíme?

  • pracovní poměr na HPP (pondělí – pátek, 8:30 do 17:00)
  • zázemí stabilní firmy
  • podporu přátelského a zkušeného týmu
  • různorodou práci s kombinací osobního a online kontaktu
  • dotované stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • Edenred karta
  • sleva na firemní produkty
  • hrazené lekce angličtiny

Zaujala Vás tato nabídka?

Možná právě Vy doplníte náš tým a společně posuneme věci dál. Těšíme se :-).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.