banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SPECIALISTA OBCHODU A KOMUNIKACE

2 dny

Menzies Aviation (Czech), s.r.o.

K letišti 1049/57, Praha-Ruzyně

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Marketing, Prodej a obchod


O pozici

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zajímavou a pestrou práci, která má smysl v menším týmu s možností dalšího odborného rozvoje.
  • Možnost uplatnit širokou škálu schopností a dovedností – na starosti budete mít správu smluv, komunikaci, sociální sítě, marketing a další speciální projekty.
  • Nebudeme Vám stát za zády, dostanete poměrně hodně volnosti v organizaci práce. Důležité pro nás budou výsledky, Váš přístup a Vaše nasazení.
  • Flexibilní pracovní dobu, přátelskou firemní kulturu.
  • Atraktivní prostředí Letiště Václava Havla.
  • Balíček benefitů jako například zlevněné letenky do celého světa, stravenky v hodnotě 194,- Kč, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, výhodný tarif od Vodafonu pro vás a vaše blízké, a další.

CO VÁS NA POZICI ČEKÁ?

Podpora obchodu

  • Správa obchodních smluv v oblasti nájemních vztahů
  • Správa fakturačních smluv
  • Správa obchodních smluv neleteckých společností
  • Příprava podkladů pro právní poradenství a správní agendu

Komunikace

  • Interní převážně, ale i externí
  • Zaměřená především na zaměstnance
  • Budete mít možnost spoluvytvářet a realizovat strategie interní komunikace, aby zaměstnanci vždy dostali potřebné informace, rozuměli jim a cítili se díky nim ve firmě dobře.

Marketing – employer branding

  • Správa webových stránek, sociálních sítí
  • Budete úzce spolupracovat s HR oddělením na budování a posilování značky zaměstnavatele.

KOHO A CO HLEDÁME?

  • Tak trochu Ferdu mravence 😊
  • Spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni s praxí v administrativě, který má zároveň kreativního ducha. Čeká Vás hodně administrativních úkolů, ale bude prostor i pro realizaci Vašich nápadů.
  • Někoho, kdo se nebojí práce a nových věcí, dokáže nad věcmi přemýšlet a je schopen si samostatně organizovat a řídit práci.
  • Zkušenost se správou smluvní dokumentace pro nás bude velké plus. Pokud však není, nevadí, všemu Vás naučíme.
  • Kolegu/kolegyni, který se nebojí nových věcí a rád hledá způsoby, jak řešit různé situace a výzvy.
  • Potřebujeme člověka, který má však nejen nápady, ale umí věci i realizovat a dotahovat do konce.
  • Důležitá je pro nás loajalita a dobré organizační a komunikační dovednosti, rovněž pečlivost a smysl pro pořádek.

CO BYSTE MĚL/A MÍT/ZNÁT:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zkušenost s prací v administrativě – ideálně v oblasti obchodu (práce se smlouvami, obchodními partnery)
  • Zkušenost se správou sociálních sítí – primárně Facebook, Instagram, LinkedIn (popř. snahu a ochotu se v této oblasti rozvíjet).
  • Chuť dále se učit a vzdělávat.
  • Důležité je ovládat MS Office.
  • AJ na komunikativní úrovni.

Nástup srpen, případně dle dohody.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.