SPECIALISTA OBCHODU A KOMUNIKACE
2 dny
Menzies Aviation (Czech), s.r.o.
K letišti 1049/57, Praha-Ruzyně
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Marketing, Prodej a obchod
O pozici
CO VÁM NABÍZÍME?
- Zajímavou a pestrou práci, která má smysl v menším týmu s možností dalšího odborného rozvoje.
- Možnost uplatnit širokou škálu schopností a dovedností – na starosti budete mít správu smluv, komunikaci, sociální sítě, marketing a další speciální projekty.
- Nebudeme Vám stát za zády, dostanete poměrně hodně volnosti v organizaci práce. Důležité pro nás budou výsledky, Váš přístup a Vaše nasazení.
- Flexibilní pracovní dobu, přátelskou firemní kulturu.
- Atraktivní prostředí Letiště Václava Havla.
- Balíček benefitů jako například zlevněné letenky do celého světa, stravenky v hodnotě 194,- Kč, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, výhodný tarif od Vodafonu pro vás a vaše blízké, a další.
CO VÁS NA POZICI ČEKÁ?
Podpora obchodu
- Správa obchodních smluv v oblasti nájemních vztahů
- Správa fakturačních smluv
- Správa obchodních smluv neleteckých společností
- Příprava podkladů pro právní poradenství a správní agendu
Komunikace
- Interní převážně, ale i externí
- Zaměřená především na zaměstnance
- Budete mít možnost spoluvytvářet a realizovat strategie interní komunikace, aby zaměstnanci vždy dostali potřebné informace, rozuměli jim a cítili se díky nim ve firmě dobře.
Marketing – employer branding
- Správa webových stránek, sociálních sítí
- Budete úzce spolupracovat s HR oddělením na budování a posilování značky zaměstnavatele.
KOHO A CO HLEDÁME?
- Tak trochu Ferdu mravence 😊
- Spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni s praxí v administrativě, který má zároveň kreativního ducha. Čeká Vás hodně administrativních úkolů, ale bude prostor i pro realizaci Vašich nápadů.
- Někoho, kdo se nebojí práce a nových věcí, dokáže nad věcmi přemýšlet a je schopen si samostatně organizovat a řídit práci.
- Zkušenost se správou smluvní dokumentace pro nás bude velké plus. Pokud však není, nevadí, všemu Vás naučíme.
- Kolegu/kolegyni, který se nebojí nových věcí a rád hledá způsoby, jak řešit různé situace a výzvy.
- Potřebujeme člověka, který má však nejen nápady, ale umí věci i realizovat a dotahovat do konce.
- Důležitá je pro nás loajalita a dobré organizační a komunikační dovednosti, rovněž pečlivost a smysl pro pořádek.
CO BYSTE MĚL/A MÍT/ZNÁT:
- Min. SŠ vzdělání
- Zkušenost s prací v administrativě – ideálně v oblasti obchodu (práce se smlouvami, obchodními partnery)
- Zkušenost se správou sociálních sítí – primárně Facebook, Instagram, LinkedIn (popř. snahu a ochotu se v této oblasti rozvíjet).
- Chuť dále se učit a vzdělávat.
- Důležité je ovládat MS Office.
- AJ na komunikativní úrovni.
Nástup srpen, případně dle dohody.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.