banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT service delivery manager

Méně než 2 týdny

PROMET CORPORATE SERVICES a.s.

28. října 3138/41, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW


O pozici

IT SERVICE DELIVERY MANAGER

CO VÁS ČEKÁ:

  • návrh implementace strategie a procesů poskytování IT služeb s cílem optimalizovat kvalitu a efektivitu služeb, ve spolupráci s CIO poté realizuje
  • vývoj a údržba komplexních katalogů služeb, dokumentace a znalostních bází včetně kalkulace daných služeb a zajištění podkladů pro jejich včasnou fakturaci
  • dohled nad implementací a údržbou nástrojů a procesů pro správu IT služeb (např. ITSM, ITIL)
  • monitorování a analýza metrik výkonnosti služeb, identifikace oblastí pro zlepšení a implementace nápravných opatření
  • řízení a prioritizace požadavků na služby, incidentů a řešení problémů s cílem splnit SLA a očekávání zákazníků
  • provádění pravidelných kontrol služeb a hodnocení rizik s cílem identifikovat potenciální problémy a zmírnit rizika
  • koordinace a správa vztahů se zákazníky, smluv a dohod o úrovni služeb (SLA)
  • spolupráce s mezioborovými týmy, jako je IT podpora, provoz i vývoj, s cílem zajistit bezproblémové poskytování služeb
  • efektivní komunikace se zúčastněnými stranami, poskytování pravidelných aktualizací o výkonnosti služeb a řešení problémů
  • vývoj a implementace plánů kontinuity IT služeb a obnovy po havárii s cílem zajistit kontinuitu podnikání
  • mentoring týmů poskytování IT služeb, podpora kultury zaměřené na zákazníka a prosazování osvědčených postupů
  • udržování přehledu o trendech v oboru, nových technologiích a osvědčených postupech v oblasti poskytování a správy IT služeb

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:

  • SŠ/VŠ vzdělání (IT obor výhodou)
  • minimálně tři roky praxe v oblasti poskytování IT služeb v pozici IT Service Delivery Managera
  • zkušenosti s implementací a správou ServiceDesk nástroje výhodou, ideálně ALVAO
  • zkušenosti se zaváděním a kalkulací IT služeb výhodou
  • umění vyjednávat a vytvářet dlouhodobé kvalitní vztahy s interními/externími zákazníky a kolegy z technických týmů, schopnost týmové práce a práce pod tlakem
  • velmi dobrá znalost ITIL procesů podmínkou, platná certifikace výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • AJ na komunikativní úrovni (min. B2), další jazyk výhodou

CO VÁM NABÍZÍME:

  • Práce na HPP ve stabilní české firmě
  • Moderní vozový park, služební vozidlo i k osobním účelům
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění (500 Kč/měsíc)
  • Příspěvek na volnočasové aktivity (3.000 Kč/rok)
  • Zvýhodněné cenové nabídky od našich partnerů
  • Mobilní telefon a notebook
  • HO k dispozici 2x měsíčně

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.