banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vendor Device Specialist pro foodora

2 dny

foodora

Smrčkova 2485/4, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis


O pozici

Jako Vendor Device Specialist v týmu Marketplace Experience budeš hrát klíčovou roli při optimalizaci a škálování procesů zaměřených na naše partnery - restaurace, abys zajistil/a bezproblémovou správu zařízení, jejich celkový výkon, logistiku zařízení a zajištění plnění KPI souvisejících se zařízeními prostřednictvím zlepšování procesů. Tato role vyžaduje silné exekuční schopnosti, analytické myšlení a schopnost spolupráce s dalšími týmy.

Co u nás budeš dělat?

Správa zařízení:

  • Dohled nad expedicí zařízení nově zasmluvněným restauracím a řízení SLA pro zajištění včasné dodávky.
  • Koordinace s logistickými a IT týmy pro zajištění správné konfigurace zařízení, sledování a inventury.
  • Správa procesu vrácení a deaktivace zařízení od ukončených nebo neaktivních restaurací.

Optimalizace procesů:

  • Identifikace a implementace vylepšení stávajících procesů se zaměřením na snižování SLA a zlepšování zkušeností restaurací.
  • Vedení analýz hlavních příčin opakujících se provozních problémů a spolupráce s mezifunkčními týmy na návrhu a zavádění řešení.

Týmová spolupráce:

  • Úzká spolupráce s týmy compliance, právními, produktovými a lokálními provozními týmy za účelem sladění vylepšení procesů s obchodními požadavky.
  • Podpora rozšiřování trhu a transformačních projektů s vstupy a provedením souvisejícími s restauracemi.

Neustálé zlepšování a projektová podpora:

  • Účast na iniciativách vylepšování procesů pomocí metodologií Lean/Six Sigma/Agile.
  • Příspívání k rozvoji obchodních případů a pilotnímu testování nových nástrojů nebo pracovních postupů.

Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenost v optimalizaci obchodních procesů, strategickém plánování nebo souvisejících oborech, ideálně v operacích s restauracemi velkou výhodou.
  • Analytické dovednosti se schopností vyhodnocovat data a identifikovat oblasti pro zlepšení.
  • Zkušenosti s prací v mezioborových týmech a podporou implementace projektů.
  • Základní zkušenosti s projektovým řízením, s použitím nástrojů jako Jira nebo Asana.
  • Dobré komunikační dovednosti se schopností pracovat s různorodými týmy a zúčastněnými stranami.
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni

Co za to nabízíme?

  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost Home Office
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilni benefity ve výši 3 000 Kč měsíčně, které můžeš využít např. na multisportku, cafeterii, objednávky z foodora nebo na investice
  • Široká nabídka inkluzivních a flexibilních benefitů zahrnujících placené volno na první školkový nebo školní den dítěte, narozeninový den, svatbu, pohřeb, umělé oplodnění a genderovou afirmaci, stejně jako možnost plného home office po návratu z rodičovské dovolené nebo před porodem pro partnery budoucích matek či adoptivních rodičů (nad rámec zákonných norem)
  • Kruháče a masáže v budově naší kanceláře
  • Plné mrazáky zmrzlin, neomezeně ovoce a kávy
  • Individuální nebo skupinové lekce AJ
  • Zaměstnanecká sleva na Alza, Smarty a O2
  • Advanto – možnost výběru odpracované mzdy kdykoliv během měsíce
  • Mít unikátní možnost realizovat nápady, které mění způsob stravování a nakupování
  • Moderní, příjemnou a dog & children friendly kancelář v DOCK IN na Praze 8

Jak probíhá náš náborový proces?

  • Online pohovor: Poznáme se navzájem a řekneme si více o roli i o foodora
  • Osobní setkání: Poznáš svého potenciálního nadřízeného a další kolegy/ně z foodora
  • Ověření referencí: Poslední krok a už je skoro hotovo!


Myslíš si, že by nám to společně mohlo klapat? Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn.

Těšíme se!

People tým, foodora

Ve foodora těžíme z různorodosti, a to už v náboru – nediskriminujeme na základě rasového původu, náboženství, barvy pleti, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, rodinného stavu ani jiného aspektu, který tě dělá tím, kým jsi.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.