MEDIA PLANNER
Pořád hledají
Generali Česká pojišťovna
Vyskočilova 1442/1b, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Marketing, Média, reklama a PR
O pozici
Pokud tě baví hledat nejlepší mediální mix, optimalizovat rozpočty a vyjednávat s dodavateli, jsi náš člověk. Hledáme zkušeného media plannera, který má rád čísla, vyjednávání a efektivní plánování. Nejde o PR ani kreativní koncepty, jde o data, rozpočty, nákup médií a výsledky, které mluví samy za sebe.
Děláme kampaně, které dávají smysl a hledáme někoho, kdo nám s tím pomůže. Máme rádi férové lidi, umíme vzít za práci, ale taky si dokážeme užívat život. Máme tady sporťáky, luštíme rébusy, někdo nakupuje anebo čte a sleduje seriály. Práce je pro nás důležitá, ale volný čas taky.
Jak si tě představujeme?
- Máš aspoň 2 roky zkušeností z médií, jako media planner. Buď z mediální agentury nebo ze strany klienta (na plánování offline a online médií).
- Máš povědomí o mediálních veličinách a termínech nákupu médií. (GRP, TRP, CPC, CPL, ROAS, SOV reach, stopážový koeficient či Programmatic Buying).
- Orientuješ se na mediálním trhu. Víš, o kom je řeč v případě hlavních hráčů/vlastníků TV, online, rádio, OOH a tiskových médií a jak funguje cenotvorba.
- Umíš jednoduše formulovat myšlenky (tvorba briefů), argumentovat (na základě dat), připravit PPT prezentaci či jednoduchou tabulku či graf v XLS.
- Budeš mít cally v angličtině s kolegy z italské či londýnské centrály mediální agentury a k tomu řešit i anglicky psané smlouvy s dodavateli.
- Administrativa – je pro nás důležitá, ať už jde o kontrolu mediaplánů, faktur, zadávání podkladů pro objednávky či příp. i dohadných položek v závěru roku.
- Potřebujeme někoho, kdo přemýšlí strategicky, má cit pro detail a rozumí mediálnímu trhu. Budeš hlavním kontaktem pro mediální agenturu, externí dodavatele i interní zadavatele. Řešit budete offline i online mediální kampaně.
Co tě u nás čeká?
- Navrhovat celoroční mediální plán s rozpočtem, který nastavíš tak, aby odpovídal cílům a potřebám společnosti – navrhneš rozdělení mezi jednotlivé kampaně, budeš ho průběžně aktualizovat, hlídat čerpání a zároveň kontrolovat plnění závazků a dodržování dohodnutých podmínek.
- Každodenní kontakt s mediální, příp. digitální/SoMe agenturou při přípravě a ladění offline i online mediálních kampaní - budeš připravovat briefy, ladit strategii, kontrolovat a schvalovat mediaplány, optimalizovat a vyhodnocovat kampaně.
- Zároveň budeš v kontaktu s externími dodavateli - udržovat a rozvíjet s nimi vztahy, vyhodnocovat jejich nabídky, občas s nimi vyřídíš nákup médií napřímo. Jejich nabídky budeš nejen posuzovat, ale zároveň tě čeká i vyjednávání podmínek.
- V tandemu s týmem Nákupu budeš řešit vyjednávání podmínek jak offline tak online mediálního nákupu na nová období - jejich vyhodnocování, poradenství (připomínkování zadání tendrů, zpracovaných nabídek mediální agentury, spolupráce s mediálními auditory a hledání možných řešení pro dosažení úspor prostředků společnosti a efektivity, podílení se a kontrola smluv týkajících se médií).
- Spolu s mediální agenturou se zúčastníš callů s centrálou mateřské společnosti v Itálii, na kterých se prezentují průběžné mediální výsledky nebo třeba představuje celoroční strategie.
- Koordinace všeho, co se týká mediálního plánování s brand managery z týmů MarCom, Online MKTG, kolegy z Externí komunikace, Sociálních sítí a Obsahu, Nákupu, CRM či dceřiných společností (Generali Penzijní Společnost, Generali Investments CEE).
- Monitoring komunikace konkurence a sledování trendů – s kolegy si u nás předáváme různé tipy, sdílíme inovativní a nová řešení s cílem podpory růstu Brand Funnel metrik.
Na co se u nás můžeš těšit kromě výše zmíněného?
- Jsme parta super kolegů a kolegyň, kteří si zakládají na spolupráci a bezpečném pracovním prostředí. Je s námi sranda a jsme pro každou „špatnost“ 😊
- Neminou vás ani naše MarCom teambuildingy a že je na co se těšit.
- Prostor pro profesní rozvoj. Nahlédnete pod pokličku jedné z největších pojišťoven a TOP ZAMĚSTNAVATELE na českém trhu.
- Zázemí mezinárodní skupiny Generali a s tím spojené velké možnosti rozvoje a vzdělávání. Účastníme se oborových školení a konferencí.
Benefity
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- SMARTWORKING: Pracuješ raději z kanceláře nebo oceníš kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a trávíme na něm až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie ti přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o tvé zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k tvé čisté mzdě.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex ti poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máš přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedené špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí“! Máme tak pro tebe životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- ABY NEBYLA NUDA: Soutěže o ceny, multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou. A jsme hrdí na naše interní sportovní hry.
Doplňující informace
- Pracoviště: Vyskočilova Budova 1442/1 b, Praha 4
- Nástup: dohodou, na dobu určitou, zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou (předpoklad 3 roky). Ale nebojte, nastoupíte do velké společnosti a budeme se snažit najít další uplatnění kdekoliv to bude možné :)
- Forma spolupráce: plný úvazek, pracovní poměr
#MediaPlanner #MediaPlanning #MediaBuyer #MediálníPlánování #PlánováníKampaní #NákupMédií #Marketing #Reklama #DigitálníMarketing #TVKampaně #OnlineKampaně.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.