banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Cash flow specialista(ž/m)

Pořád hledají

Kaufland Česká republika v.o.s.

Bělohorská 2428/203, Praha-Břevnov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Vyšší odborné

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Co tě u nás bude bavit

  • odpovědnost za řízení platebního styku společnosti
  • plánování, kontrola cash flow a účtování platebních prostředků (platební karty, hotovost, stravenky, interní kupony atd.)
  • spolupráce na závěrkových pracích pokladních transakcí a systémů na filiálkách (měsíční, roční)
  • účtování bankovních výpisů v SAP
  • účast na různých projektech v rámci oddělení Finance

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
  • po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • za poctivou práci dostaneš až 27 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • možnost kariérního růstu
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
  • vánoční balíček
  • baby balíček při narození dítěte
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • parkování

Jak si tě představujeme

  • máš vysokoškolské vzdělání, ekonomické zaměření výhodou
  • umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
  • data si dáváš do souvislostí, umíš je interpretovat
  • máš velmi dobrou znalost PC – především MS Office (SAP výhodou)
  • v případě potřeby se domluvíš anglicky anebo německy
  • znalost účetních postupů a praxe v treasury výhodou
  • rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
  • ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.