Asistentka ředitele + HR
Včerejší
FENIX Protector s.r.o.
Žižkova 278, Nový Knín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
18 000 - 23 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR
O pozici
Co vás čeká:
- Zajišťuje plynulý chod kanceláře (zpracování pošty, vedení pokladny, zajištění kancelářských potřeb)
- provádí příjmy a výdaje do pokladny, pravidelně kontroluje správnost a zůstatek
- vystavování objednávek a zpracování faktur v Heliosu dle potřeby
- administrativní podpora ředitele
- skenování os. dokladů, zasílání pracovněprávních dokumentů, předávání dokumentů od HR
- zasílání skenu dokumentů k docházce (potvrzení od lékaře, cestovní příkazy) na HR
- podpora při vyúčtování služebních cest
- archivace dokumentů
- vede personální agendu (příprava pracovních smluv, vydává žádanky na vstupní prohlídky příchozích zaměstnanců, organizace vstupních pohovorů a školení zaměstnanců)
- plánování a zajištění školení pro - BOZP školení - BOZP, PO, odborná školení
- evidence smluv (spravuje elektronické firemní dokumenty – roztřídění, uložení, označení, omezení přístupů k jednotlivým složkám a dokumentům)
- připravuje podklady pro mzdovou účetní při přijetí/odchodu zaměstnance
- zpracovává měsíční podklady pro mzdovou účtárnu
- provádí přípravu a zajištění služebních cest (objednání letenek, ubytování…)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- min. SŠ vzdělání
- práce s MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- znalost skenování
- zkušenost s účtováním a administrativou kanceláře výhodou
- zkušenost s personalistikou výhodou
- zadávání faktur do systému Helios
Co vám můžeme nabídnout:
- Mzda 18.000,-kč + 5.000,-kč osobní ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
- Pracovní doba 4 hodin denně/Po-PÁ
- Práce v malém přátelském kolektivu
- Nástup možný ihned
Benefity:
- Sickdays (2 dny za rok)
- Dovolená 25 dní
- Zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefon
- Příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na dojíždění, odměna za využití pracovní kapacity (po zkušební době)
- Stravenkový paušál (po zkušební době)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.