banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistentka ředitele + HR

Včerejší

FENIX Protector s.r.o.

Žižkova 278, Nový Knín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

18 000 - 23 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Co vás čeká:

  • Zajišťuje plynulý chod kanceláře (zpracování pošty, vedení pokladny, zajištění kancelářských potřeb)
  • provádí příjmy a výdaje do pokladny, pravidelně kontroluje správnost a zůstatek
  • vystavování objednávek a zpracování faktur v Heliosu dle potřeby
  • administrativní podpora ředitele
  • skenování os. dokladů, zasílání pracovněprávních dokumentů, předávání dokumentů od HR
  • zasílání skenu dokumentů k docházce (potvrzení od lékaře, cestovní příkazy) na HR
  • podpora při vyúčtování služebních cest
  • archivace dokumentů
  • vede personální agendu (příprava pracovních smluv, vydává žádanky na vstupní prohlídky příchozích zaměstnanců, organizace vstupních pohovorů a školení zaměstnanců)
  • plánování a zajištění školení pro - BOZP školení - BOZP, PO, odborná školení
  • evidence smluv (spravuje elektronické firemní dokumenty – roztřídění, uložení, označení, omezení přístupů k jednotlivým složkám a dokumentům)
  • připravuje podklady pro mzdovou účetní při přijetí/odchodu zaměstnance
  • zpracovává měsíční podklady pro mzdovou účtárnu
  • provádí přípravu a zajištění služebních cest (objednání letenek, ubytování…)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • min. SŠ vzdělání
  • práce s MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • znalost skenování
  • zkušenost s účtováním a administrativou kanceláře výhodou
  • zkušenost s personalistikou výhodou
  • zadávání faktur do systému Helios

Co vám můžeme nabídnout:

  • Mzda 18.000,-kč + 5.000,-kč osobní ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
  • Pracovní doba 4 hodin denně/Po-PÁ
  • Práce v malém přátelském kolektivu
  • Nástup možný ihned

Benefity:

  • Sickdays (2 dny za rok)
  • Dovolená 25 dní
  • Zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefon
  • Příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na dojíždění, odměna za využití pracovní kapacity (po zkušební době)
  • Stravenkový paušál (po zkušební době)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.