RECEPČNÍ/ASISTENTKA BACK OFFICE A OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Méně než týden
GARTAL Stavební s.r.o.
Lihovarská 2553/12a, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality
O pozici
GARTAL Stavební je stabilní a uznávaná stavební společnost působící v Praze a jejím okolí. Profilujeme se jako generální dodavatel staveb se specializací na realizaci rezidenčních a komerčních projektů. Za dobu svého působení jsme úspěšně dokončili desítky staveb a vybudovali si silné partnerství s investory i klienty.
Zakládáme si na vysoké kvalitě provedené práce, preciznosti, férovém přístupu a důsledném dodržování termínů. Naším cílem je tvořit prostředí, kde je týmová spolupráce a lidský přístup samozřejmostí. Aktuálně do našeho přátelského týmu hledáme novou posilu, která nám pomůže zajistit plynulý chod recepce a bude naší administrativní podporou.
Náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře, péče o návštěvy, příprava zasedacích místností.
- Zásobování kanceláří, komunikace s úklidovou firmou.
- Evidence fyzické hotovostní pokladny, evidence předávacích protokolů.
- Administrativní podpora, ad hoc úkoly.
- Zajišťování podkladů pro přípravu obchodních nabídek (referenční materiály apod.) pro soukromého investora i pro veřejnou zakázku.
- Kompletace vybraných obchodních nabídek a doručení investorovi (většinou elektronicky).
- Pravidelný monitoring potenciálních investičních akcí a obchodních příležitostí v předplacených databázích.
- Administrativní podpora, vyřizování a evidence písemné korespondence (došlá a odchozí pošta vč. elektronické).
Požadavky:
- Minimálně středoškolské vzdělání (vzdělání technického směru výhodou); vhodné pro absolventy VŠ.
- Praxe na podobné pozici je velkým plusem.
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Reprezentativní vystupování, pečlivost, přesnost, důslednost, ochota k dalšímu vzdělávání.
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně.
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost AJ je výhodou.
- Proaktivní přístup, flexibilita a trestní bezúhonnost.
Co vám nabízíme:
- Odpovídající mzdu 30 000 – 35 000 Kč.
- Bonusy a prémie – odměníme váš výkon.
- 25 dnů dovolené.
- 3 Sick Days.
- Dlouhodobou spolupráci v stabilní české společnosti.
- Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí.
- Individuální rozvojový plán, školení.
- Firemní notebook, mobilní telefon.
- Příspěvek na Multisport kartu
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní setkání.
- Firemní snídaně
- Dog fiendly kancelář
Jak se přihlásit?
Zašlete nám svůj aktuální životopis a motivační dopis v českém jazyce. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na osobní setkání.
Těšíme se na vás a na vaši energii! Připojte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho týmu. 😊
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.