banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Back Office (Chrášťany - Praha západ)

Méně než týden

BayWa r.e. Solar Systems s.r.o.

Za Tratí 206, Chrášťany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod


O pozici

Jsme distributorem komponentů pro fotovoltaiku, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie.

Do BayWa r.e. Solar Systems s.r.o. v Chrášťanech (Praha-západ) hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který se postará o hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu. Pokud máš cit pro pořádek, baví tě různorodá agenda a rád/a se staráš o to, aby vše fungovalo, ozvi se nám!

Co budeš mít na starosti?

  • Kancelář & kuchyňka - zásoby, kávovary, nákup kávy a drobného občerstvení
  • Komunikace s dodavateli - kancelářské potřeby, úklidová firma, jazykové školy, ovoce na pracoviště…
  • Péče o návštěvy - rezervace zasedacích místností, uvítání návštěvy
  • Organizace & akce - pomoc s organizací teambuildingů, vánočního večírku, společných obědů
  • Zajištění ubytování a letenek pro návštěvy či kolegy
  • Správa firemních aut – evidence, předávací protokoly, klíče, tankovací karty
  • Další drobná administrativa - např. pošta


Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenosti z administrativy a provozu kanceláře
  • Dobrou znalost práce na PC (nutně MS Office - Outlook, Excel)
  • Všímavost k detailům – co je třeba opravit, doplnit, vylepšit, zařídit
  • Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
  • Komunikační schopnosti, příjemný vzhled a vystupování
  • AJ na komunikativní úrovni - uvítání anglicky hovořící návštěvy, rezervace hotelu apod.
  • Aktivní řidič sk. B je nutností


Co ti nabízíme?

  • Stabilní zázemí obchodní firmy s přátelskou atmosférou
  • Přehledné zaučení a předání agendy
  • Pracovní dobu PO-PÁ v 8-16:30 hodin v Chrášťanech (blízko je MHD zastávka), je možné se domluvit na flexibilitě pracovní doby
  • Možnost občasné práce z domova - k vybavení patří notebook a mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijko, výuka AJ, 3 sick days, fitko, Multisportka, firemní akce
  • Podporu v profesním růstu a vzdělávání

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.