Senior či junior back-office v rostoucí firmě - Karlín 📧
Méně než 2 týdny
VIAGEM a.s.
Sokolovská 131/86, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 60 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, jiné
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student
Zařazené
Administrativa, Služby, Stavebnictví a reality
O pozici
Co by Tě mohlo zajímat
Máš zájem být u něčeho, co se rychle mění pod rukama a kde můžeš směřování výrazně ovlivnit? Prostě "být u toho" včas, kdy vzniká něco velkého?
💎 VIAGEM a.s. je jednou z nejrychleji rostoucí firem v ČR, která se zabývá výkupem a prodejem zemědělské půdy a nemovitostí. Tento rok máme v plánu udržet tempo růstu.
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici back-office. 🖥️
Chceme někoho do týmu, kdo chce pracovat, zajímají ho nemovitosti a má zájem se vylepšovat. Nehledáme někoho, kdo chce v práci jen přežívat, sjíždět instagram, případně sedět na home-office a hrát si na to, jak je to efektivní. U nás se počítá pouze výkon, výsledky a spravedlivý přístup.
➡️ Co budeš mít na starosti?
- Budeš pomáhat s nutnou administrativou pro úspěšný výkup nebo prodej
- Práci se smlouvami a katastrem nemovitostí bude tvůj každodenní chleba
- Seniorní kolega bude mít po zapracování vedení, zaučování a kontrolu juniorních kolegů ve výkupovém oddělení/prodejním oddělení
- Komunikaci se zákazníky emailem a tvorbu nabídek
- Telefonická urgence zaslaných dokumentů
- Nutnou evidenci k obchodním případům + kontrolní činnost
- Další adhoc agendu dle zkušeností a potřeby oddělení
✔️ Co od Tebe očekáváme?
- Výbornou znalost české gramatiky, plynulý psaný projev
- Zkušenost s katastrem nemovitostí velice vítaná
- Zkušenost v administrativě
- Organizační schopnosti
- Smysl pro pořádek
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu - budeš součástí týmu cca 10 lidí
- Tah na branku, proaktivní přístup k řešení problémů - přístup "cokoliv nefunguje, musí se okamžitě řešit/změnit"
✔️ Co Ti za to nabízíme?
- Dost peněz, pokud budeš makat a půjde ti to (35 000 – 60 000 Kč/měsíc 💸)
- Nižší hranice je u polovičního úvazku cca 20tis Kč/měsíc.
- Práce je ideální pro někoho, kdo se chce posunout na seniorní pozici v administrativě
- Přímý vliv na výši vlastního výdělku
- Máme kvalitní systém výkupu, ale nebráníme se chytrým nápadům.
- Skutečně velmi pestrou práci v rychle rostoucí společnosti, možnost "být u toho"
- Mimořádně flexibilní a akční prostředí
- Kanceláře hned na metru Křižíkova
- Nenabízíme home-office, u nás se pracuje pouze z kanceláře
Zaujala Tě pozice? Tak nám pošli své CV a motivační dopis, budeme se těšit!
Tým Viagem!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.