banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Senior či junior back-office v rostoucí firmě - Karlín 📧

Méně než 2 týdny

VIAGEM a.s.

Sokolovská 131/86, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, jiné

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student

Zařazené

Administrativa, Služby, Stavebnictví a reality


O pozici

Co by Tě mohlo zajímat

Máš zájem být u něčeho, co se rychle mění pod rukama a kde můžeš směřování výrazně ovlivnit? Prostě "být u toho" včas, kdy vzniká něco velkého?

💎 VIAGEM a.s. je jednou z nejrychleji rostoucí firem v ČR, která se zabývá výkupem a prodejem zemědělské půdy a nemovitostí. Tento rok máme v plánu udržet tempo růstu.

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici back-office. 🖥️

Chceme někoho do týmu, kdo chce pracovat, zajímají ho nemovitosti a má zájem se vylepšovat. Nehledáme někoho, kdo chce v práci jen přežívat, sjíždět instagram, případně sedět na home-office a hrát si na to, jak je to efektivní. U nás se počítá pouze výkon, výsledky a spravedlivý přístup.

➡️ Co budeš mít na starosti?

  • Budeš pomáhat s nutnou administrativou pro úspěšný výkup nebo prodej
  • Práci se smlouvami a katastrem nemovitostí bude tvůj každodenní chleba
  • Seniorní kolega bude mít po zapracování vedení, zaučování a kontrolu juniorních kolegů ve výkupovém oddělení/prodejním oddělení
  • Komunikaci se zákazníky emailem a tvorbu nabídek
  • Telefonická urgence zaslaných dokumentů
  • Nutnou evidenci k obchodním případům + kontrolní činnost
  • Další adhoc agendu dle zkušeností a potřeby oddělení

✔️ Co od Tebe očekáváme?

  • Výbornou znalost české gramatiky, plynulý psaný projev
  • Zkušenost s katastrem nemovitostí velice vítaná
  • Zkušenost v administrativě
  • Organizační schopnosti
  • Smysl pro pořádek
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu - budeš součástí týmu cca 10 lidí
  • Tah na branku, proaktivní přístup k řešení problémů - přístup "cokoliv nefunguje, musí se okamžitě řešit/změnit"

✔️ Co Ti za to nabízíme?

  • Dost peněz, pokud budeš makat a půjde ti to (35 000 – 60 000 Kč/měsíc 💸)
  • Nižší hranice je u polovičního úvazku cca 20tis Kč/měsíc.
  • Práce je ideální pro někoho, kdo se chce posunout na seniorní pozici v administrativě
  • Přímý vliv na výši vlastního výdělku
  • Máme kvalitní systém výkupu, ale nebráníme se chytrým nápadům.
  • Skutečně velmi pestrou práci v rychle rostoucí společnosti, možnost "být u toho"
  • Mimořádně flexibilní a akční prostředí
  • Kanceláře hned na metru Křižíkova
  • Nenabízíme home-office, u nás se pracuje pouze z kanceláře


Zaujala Tě pozice? Tak nám pošli své CV a motivační dopis, budeme se těšit!

Tým Viagem!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.