banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office & Operations Coordinator

Včerejší

ELFIUM s.r.o

K Sadu 754/2c, Praha

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

28 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Zařazené

Project Administrator, Pracovník back office, Administrativní pracovník


O pozici

O nás
Jsme konzultační, poradenská a vzdělávací společnost. Naší prací je připravovat firmy a lidi v nich na jejich budoucí úkoly, aby je zvládli snadno a kvalitně. Zvyšujeme tím výkon jednotlivců i firem celkově. Tvoříme fungující řešení a myšlenky a zadání převádíme do dosažení cílů. Vznikají u nás smysluplné projekty, které přinášejí růst výsledků.

Koho hledáme
Hledáme nového parťáka do týmu – pečlivého, spolehlivého a organizačně zdatného člověka, který udrží přehled v projektech, termínech i administrativě.
Někoho, kdo pečlivý, zodpovědný, samostatný ve svém plnění, umí pracovat v týmu interně i v komunikaci s klienty a kombinovat preciznost s lidskostí, profesionalitou a přirozeností. Žádná věda. Náš claim, kterým se řídíme je „Expect more“ a hledáme někoho, kdo by s námi tento přístup naplňoval.

Co bude náplní práce:
- Organizace a administrativní podpora realizace rozvojových a změnových projektů.
- Spolupráce při chodu firemní agendy.
- Práce s dokumenty a materiály v podobě textů a prezentací.
- Koordinace a evidence projektových výstupů.
- Komunikace s klienty a spolupráce s konzultanty
- Provozní úkoly a činnosti


Jak se přihlásit
“Kliknout” nebo Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: projekty@elfium.cz
První kolo pohovoru proběhne online , v případě kladného výsledku, další kolo osobně v Praze v kancelářích společnosti.
Nástup možný ihned nebo dle dohody
Co požadujeme
  • Min. SŠ vzdělání s maturitou a alespoň 2 roky praxe na podobné pozici
  • Angličtinu slovem i písmem (podmínkou)
  • Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Výborné organizační schopnosti, cit pro detail a preciznost
  • Milé, vstřícné vystupování a schopnost spolupráce v týmu
  • Zodpovědnost, pečlivost, orientace na službu a výsledek práce
  • Samostatnost, proaktivitu a chuť se rozvíjet
Co nabízíme
  • Pohodovou atmosféru rodinného přístupu s důrazem na spolupráci, odpovědnost a smysluplnost práce
  • Časovou flexibilitu, možnost HO, 5 týdnů dovolené, volno přes Vánoce a další dny navíc, když vše bude fungovat
  • Možnost dalšího vzdělávání, rozvoje a lekce angličtiny přímo v kanceláři
  • Firemní telefon a notebook i k osobnímu užívání
  • V případě plnění KPIs a výsledků firmy možnost 13. a 14. platu
  • Čistou hlavu pro odpolední a víkendové aktivity – žádné stresové prostředí
  • Příjemné, moderní prostředí v Praze 8 a přátelský tým

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.