banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistentka ředitele/back office manager

Méně než 2 týdny

Transconsult International s.r.o.

K Hrušovu 292/4, Praha, Štěrboholy

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

20 000 - 25 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Zařazené

Administrativní pracovník


O pozici

Do příjemného menšího kolektivu hledáme kolegyni na pozici asistentky ředitele, back office a správu zahraničních pohledávek (komunikace v aj, většinou maily, občas telefon).
Práce je na částečný úvazek cca 5 nebo 6 hodin denně (dle domluvy), klouzavá pracovní doba a po předchozí domluvě je možnost občasné práce z domova.
Co požadujeme
  • Znalost MS office, především excell
  • Mírně pokročilá znalost angličtiny
  • Příjemné vystupování
  • Spolehlivost
Co nabízíme
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost občasné práce z domova
  • Parkování před firmou

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.