Obchodní administrativa v terénu - projekt výstavby optické sítě (m/ž)
Včerejší
O2 Czech Republic, a.s.
Praha, Česká republika
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
od 70 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Základní
Jazyky
Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Obchodný zástupca, Office manager
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hledáme člověka, který se nebojí jednat s lidmi, zvládne si vést jednoduchou administrativu a rád pracuje samostatně v terénu.
Vaším úkolem bude navštěvovat obyvatele a majitele nemovitostí ve svěřeném kraji, získávat jejich souhlas s výstavbou optické sítě a zároveň jim představit výhody moderního připojení a služeb O2.
Tato obchodní spolupráce je ideální pro ty, kteří mají obchodního ducha, umí si zorganizovat den a chtějí kombinovat smysluplnou činnost s nadstandardní odměnou.
Požadujeme:
- Živnostenský list (nezávislý podnikatel se způsobilostí k obchodnímu zastoupení).
- Vlastní automobil.
Co za to dostanete?
- Neomezené provize, v průměru 70.000 Kč - 100.000 Kč
- Podporu v terénu a nikdy nekončící tréninkový proces
Těšíme se na kontakt.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Vzdělávací kurzy, školení
Provize z prodeje
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Sleva na firemní výrobky/služby
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.