Back Office Assistant s AJ, NJ
2 dny
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Praha, Česká republika
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 55 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Němčina (Středně pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, HR asistent
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máte zkušenosti s administrativní podporou, baví vás organizace, práce s daty a komunikace napříč týmy?
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant!
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.
Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby
Zamestnanecké výhody, benefity:
Mzda: 45 000 – 55 000 Kč/měsíc brutto
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!
Požiadavky na zamestnanca:
Min. 2 roky zkušeností na administrativní pozici (Back Office Assistant, Office Assistant, Assistant Manager)
Výborné organizační a time management dovednosti
Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
Samostatnost i schopnost práce v týmu
Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
Vynikající čeština/ slovenština,
Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.